Коментари - Китайска компания произвежда батерии без кобалт | IT.dir.bg

Коментари - Китайска компания произвежда батерии без кобалт | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

_stankow

Това е добре. Но е интересно каква е цената на тази икономия. С колко се увеличава теглото на батерията, за да се запази капацитетът, спада ли максималният ток, броят на зарежданията, които издържа, скоростта на зареждането, изобщо как влияе на параметрите на батерията ? Не бива да се казват само положителните неща, защото в инженерията няма такива инициативи - само с положителен ефект. Трябва честно да се казват и недостатъците, за да се намери къде, в какви ниши, автомобили и режими такава батерия ще работи най-добре.

По евтини са. LFP (литиево-железен фосфат ) батериите са по-евтини за производство от NCM (никел-кобалт-манган) и NCA (никел-кобалт-алуминий) батерии, но като цяло имат по-ниска енергийна плътност. Примерно Model 3 SR+ оборудван с батерии на никелова основаима прогнозен EPA обхват от 263 мили на зареждане, докато Model 3 с батерия LFP има прогнозен обхват от 253 мили на зареждане. Отдруга страна LFP могат да се зареждат до 100% бързо, докато никел-кобалтовите до 90%. А и желязо колкото искаш.

няма ден в който да не се изложиш не Станко Копейкин. Почна да дава акъл. Те хората не са го преценили това. Правят млрд долари, ма виждаш ли наш Станко Копейкин ще ги учи на това онва кво са забравили да преценят. Трябвало да се кажат недостатъците. Като те знам кво протеженце си - скъсваш се да казваш недостатъците на руските оръжия... ма само за тях говориш :)))) Паляк.