Коментари - Ту-154 извърши последния си полет | IT.dir.bg
назад

Ту-154 извърши последния си полет

Последната руска авиакомпания, която летеше със самолета го пенсионира от служба

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Ту-154 извърши последния си полет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Коментарът е излишен Ту-154 се оказва решителен и за българската авиокомпания "Балкан". България е една от първите страни закупили самолета и активно увеличаващи бройките си от него. Неговите съвременни за времето му характеристики помагат на "Балкан" да стане втората най-голяма авиокомпания в социалистическия лагер след съветската "Аерофлот".

Ееех до Париж с него се ходеше за 2 часа, а не както е сега два и половина, че и повече.

Хубава машина от по-добрите времена на въздухоплаването, когато не тъпкаха хората като сардини ....нека сега да им седят празни консервите! Заслужена пенсия!

Ей сега сите дупедавци-соросоиди ще те подпукат: Раз, Два......СЕГА!!!

Вече мина един през всички с по един минус, хахах :П

Живеем в една целенасочено съсипана държава, превърната в донор.

В Русия си живее най-добре. Благосостояние российских граждан в период с января по июнь текущего года снизилось на 10,7% в долларовом выражении. Соответствующую информацию предоставил в своем докладе швейцарский банк Credit Suisse. Как отметили аналитики, население России беднеет практически быстрее всех стран в мире, в том числе украинцев, где снижение составило менее 9%. Больше российских граждан потеряли жители Норвегии, Мексики, Южной Африки и Бразилии. При этом наибольший рост фиксируют на Филиппинах. Ситуация в РФ ухудшилась на фоне обвала национальной валюты, который начался после кризиса на мировом рынке нефти и срыва сделки ОПЕК+ в марте 2020 года. Тогда Москва отказалась идти на уступки Эр-Рияду и снижать уровень добычи нефти. В результате стоимость на черное золото резко пошла вниз. Пик кризиса произошел в апреле текущего года, когда стоимость техасской марки нефти WTI с поставкой в мае впервые в истории США упала до отрицательных значений. Остальные марки, в том числе российская Urals, также подешевели до критических значений. В результате курс доллара и евро в России взлетел. И даже после принятия новой сделки по сокращению добычи нефтересурсов рубль не подскочил. В итоге за полгода российский рубль подешевел к доллару на 13%. Между тем швейцарский банк Credit Suisse в своих подсчетах опирается на собственную методологию для оценки благосостояния стран: оценивается и капитализация фондового рынка, и цены на жилье, и валютные курсы, и изменения в прогнозах по ВВП. Помимо падения доходов населения россиян в РФ не увидели шансов на рост прожиточного минимума. Так, предложения Минтруда по изменению расчета ПМ в нынешнем варианте не оставляют шансов на его существенные изменения, уверены эксперты. Пандемия коронавирусной инфекции нанесла серьезный удар по экономики России. Особую роль сыграли ограничительные меры, из-за которых интерес к нефти значительно снизился. С учетом того, что большую долю бюджета РФ составляют доходы от продажи энергоресурсов, благосостояние граждан страны значительно снизилось.

Обаче не съм сигурен, че е пенсиониран в Северна Корея ...до скоро летяха и с IL62 там все още.

Абсолютно вярно. Полетите София -Лондон , София -Мадрид ги правеше с поне половин час по-бързо, отколкото другите авиокомпании.

Типичният стил за Дирник.бг и рИдакторчето Гогов. Сарказъм, злоба, припомниха ни за 39-те самолетни авари в Русия и СССР от средата наминалия век ... Поръчковият Гогов що не ни съобащава за излизащите от употреба Боинги, Ембрайъри и т.н. Защо не ни напомните броя на самолетните аварии в САЩ и ЕС ? Залко журналенце, в поръчков сайт на жалка полу-саморазпуснала се държавица ...

Как си съсипахме Балкан не е истина!

Статията е за ТУ-154, затова, когато статията е за Боинг тогава ще пишат за неговите инциденти.

Мислиш ли, че някой си прави труда да ти чете глупостите? :)))"Умник"!

Руснаците никога не са правили качествена техника, освен военна. Добри са в поезията, балета и разузнаването. Организираха покушението срещу папата и накараха цял свят да повярва че ние сме замесени.

Типичен отговор за комплексиран гнусен русофил, който скача като ощипана мома колчем се чуе нещо различно от хвалебстви я за съветските "чудеса". Както се казваше в един виц "Съветското джудже е най-голямото джудже на света" или "Съветскитеболни са най-здравите болни". Колко сте жалък, само ако знаехте...

Навремето, като учех в Слатина, учителките млъкваха докато излита Ту-154 - просто нямаше смисъл да говори - не можеше да надвика самолета... Представям си какво им е било на хората в Христо Ботев, Левски, Сухата река, Подуене..

Русия е била изостанала монархия, изостанала социалистическа държава и сега е изостанала демократична държава. Изостанала не само в морално, но и в техническо отношение, което тази статия доказва.

И в свирките са добри ....

мда , за това българите по социализъма редовно ходеха на екскурзии до Лондон и Париж

Лично Андропов нарежда покушението, понеже папата е разбунвал духовете в Полша. И комунистите мразят църквата също.

Да де ама ТУ154М ще си фърка.

имаш грешка - Русистан сега не е изостанала демократична държава , а просто изостанала държава . Каква демокрация какви пет лева с тоя диктатор Владимир Шаломов Путин.

В разузнаването са били, сега не. Дори им снимат агентите с уличните камери.

Костов и другите национални предатели

Красив и надежден самолет! п.п. Щатните козяшки тролове да га дуате.

Не съм специалист в авиацията и не мога да твърдя, дали самолетът е бил добър или не! Но има една случка, която няма да забравя, докато съм жив, как на такъв тип самолет в полет от Варно до София му отказаха и двата двигателя, но успяхме да кацнем без проблем. Разбрахме какво се е случило, когато ни изкараха извън пистата за кацане, съпроводени от кордон пожарни и линейки!

39 фатални инцидента при 1026 бройки са 3.8% кой е този авиолайнер който ще ги бие по този показател. Бойнг 747 (Всички варианти) - 28 фатални инцидента при 1557 произведени - 1,8% Бойнг 777 (Всички варианти) 8 фатални при 1642 произведени - 0,5% А за превозени пътника годишни - няма да говорим въобще.

земи си го за мъж ма.

За красота мога да говоря само за жени.. Колкото до самолета - тяснофюзелажен (изостанал като концепция още като е правен), прекалено голям разход на гориво, а заради многократното превишение на шумовите норми е забранено кацането му по всички летища в ЕС още 90-те години.. Толкоз..

Имаше един период падаха като зрели круши. Тогава ги забраниха в Европа

от 1970 до 2016 има 110 инцидента на Ту154 от които 39 с фатален край. Произведени 1026 - 3.8%. Явно това е стандарт за руските самолети

Ту-154 няма полет в историята си, без отказ на някоя от системите си.

Абе за чак толкова добър не беше, друсаше като камион, беше супер тясно вътре и ако имаш нещастието да те сложат на задните седалки между трите турбини главата ти ставаше мека направо... Но просто нямахме с какво по-добро да летим.

ето за 154М en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-154#List Tu154M 22 инцидента при 320 самолета - 6,8%

за разхода на гориво...

От широкорекламирания наследник на Ту-154, новия самолет Ту-204, от 1989 година до днес има поръчани и призведени всичко на всичко 87 бройки.

Ковидар не е като говедар.Тия гледат крави. По скоро е като кришнар. - Харе ковит, харе мама , харе кинти, друго има няма............ Нещо такова ама не точно.

1982 г. бях пътник на полет от Душамбе до Москва с ТУ 154. По време на полета с един развален двигател се приземихме в Оренбург. Не знам оцеляването ми дали се дължи на самолета, но еднозначно мога да кажа, че ако самолета беше управляван от шофьор на джипка нямаше да можете да прочетете тая моя изповед!

Вътре зависи от оборудването а шума от изолацията. Като цяло беше супер надежден и по сигурен от западните му еквиваленти - прим ако нещо стане с единия двг - няма ниаккъв проблем, пътниците дори няма да разберат. За другуто е писано

А успешноли се презими

като змей!

Слава Богу, дано и сега изостане колкото може от либерстията и съвременния "прогрес"!

Както Ту-134, така и Ту-154 е разработван за бомбардировач. Икономията на гориво и комфорта на пътниците не са били от особено значение.

ние имаме произведени повече и по-добри самолети, нали!?

И шума си го бива, на Ботевградско шосе им се тресяха чиниите, когато кацаше Ту.

Демомрация... Костов го продаде на цената на 1 апартамент в Люлин .....

Традиционно добрите отношения с Русия, които бяха зачитани от почти всяко правителство в Сърбия, ще бъдат подложени на най-сериозното си изпитание. Това може да се заключи въз основа на състава на новото правителство в Белград и прочистването на „руските кадри". Отмяната на предварително обявеното посещение в страната на държавния глава Владимир Путин и подписването на Вашингтонското споразумение очевидно са допринесли за изостряне на отношенията между двете страни, поради което Москва все повече се отдалечава от „Неманина 11“. Такъв е изводът на белградския електронен портал Nova.rs, цитиран от "Фокус". Решението на президента Александър Вучич да намали броя на министерските постове в сръбското правителство от четири на две за неговите коалиционни партньори - Министерството на образованието (плюс поста вицепрезидент) и ресор без портфейл - е последният удар върху „руските играчи" в правителството в Белград.

Това което е Калашников в стрелковото оръжие, или Т34 или Т90 при танковете, това е Ту154 в областта на гражданското въздухоплаване. Велик и легендарен самолет. В сигурност, маневреност без аналог.

хубав самолет, много хубави спомени имам от времето, когато Балкан летеше с него. Звукът от двигателите беше запомнящ се, мелодичен, машина ама някак жива... Разходът му на гориво беше факторът, заради който постепенно излезе от експлоатация, но безспорно беше машина с характер, полетът с която беше едно хубаво преживяване. Въобще и с Ту-134 беше интересно, също с DC-9, MD81/82, B727... Самолети от едно друго време, двигателите им не бяха под крилата и усещането за полета беше друго.

Цървуланко, та ти не можеш правилно да си адресираш простотиите, а си тръгнал оценки да даваш! Такива тиквеници от задник ли се пръквате, бе, нещастник?!