Теленор сменя името си на Yettel | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Теленор сменя името си на Yettel
Снимка: Yettel

Теленор сменя името си на Yettel

Телекомуникационната компанията започва прехода към новия си бранд от днес

90 11761

Теленор България съобщава, че от 1 март компанията ще се нарича Yettel ("Йеттел"). Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor.

"Нашата бизнес стратегия е съсредоточена върху три ключови цели. Първо, искаме да предоставяме на нашите клиенти най-доброто обслужване. Второ, да оперираме с най-съвременни телекомуникационни мрежи и трето, да постигнем най-високи нива на ефективност и рентабилност. Силният бранд е от решаващо значение за постигане на нашата визия", заяви Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

"Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor. Амбицията ни е да сме още по-близо до нашите клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel."

Yettel е модерен бранд. Той включва най-новите тенденции, като в същото време отчита все по-нарастващата роля на технологиите в живота на хората. Създаден на база на потребителските представи и пазарните проучвания, той цели да подобри живота на клиентите с иновативни продукти и услуги.

"Yettel е ново име, нова дума. През 2022 г. планираме вълнуващи нови продукти и услуги, като стратегическият ни фокус остава същият: да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти, като се стремим да внесем положителна промяна в бизнеса и обществото", каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България.

Теленор започва прехода към новия си бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. Промяната на марката ще бъде неусетна за клиентите, като от тях не се изискват никакви действия. По време на прехода към новия бранд Теленор ще отговаря на всички въпроси на клиентите си в кратки срокове. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март. Дотогава за повече информация, моля, посетете www.telenor.bg/yettel.

За повече информация можете да ни следите в LinkedIn, Facebook, Instagram и на telenor.bg

Теленор сменя името си на Yettel

Теленор сменя името си на Yettel

Телекомуникационната компанията започва прехода към новия си бранд от днес

90 11761 Снимка: Yettel

Теленор България съобщава, че от 1 март компанията ще се нарича Yettel ("Йеттел"). Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor.

"Нашата бизнес стратегия е съсредоточена върху три ключови цели. Първо, искаме да предоставяме на нашите клиенти най-доброто обслужване. Второ, да оперираме с най-съвременни телекомуникационни мрежи и трето, да постигнем най-високи нива на ефективност и рентабилност. Силният бранд е от решаващо значение за постигане на нашата визия", заяви Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

"Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor. Амбицията ни е да сме още по-близо до нашите клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel."

Yettel е модерен бранд. Той включва най-новите тенденции, като в същото време отчита все по-нарастващата роля на технологиите в живота на хората. Създаден на база на потребителските представи и пазарните проучвания, той цели да подобри живота на клиентите с иновативни продукти и услуги.

"Yettel е ново име, нова дума. През 2022 г. планираме вълнуващи нови продукти и услуги, като стратегическият ни фокус остава същият: да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти, като се стремим да внесем положителна промяна в бизнеса и обществото", каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България.

Теленор започва прехода към новия си бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. Промяната на марката ще бъде неусетна за клиентите, като от тях не се изискват никакви действия. По време на прехода към новия бранд Теленор ще отговаря на всички въпроси на клиентите си в кратки срокове. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март. Дотогава за повече информация, моля, посетете www.telenor.bg/yettel.

За повече информация можете да ни следите в LinkedIn, Facebook, Instagram и на telenor.bg