НАСА ще обяви ново „невероятно” откритие | IT.dir.bg

NASA-JHUAPL-SWRI

НАСА ще обяви ново „невероятно” откритие

НАСА ще обяви ново „невероятно” откритие днес, съобщи един от главните учени на агенцията.

Според д-р Алан Щерн - планетарен учен и главен изследовател на мисията New Horizons, която изследва Плутон и неговите спътници, „невероятното откритие ще бъде обявено днес, пише британският в. „Индипендънт”, цитиран от БГНЕС.

Той заяви това в реч пред студенти от Университета в Албърта, Канада.

Вижте луната на Плутон отблизо >> >> >>

НАСА няма да ми разреши да ви кажа, това което ще обявим в четвъртък. Невероятно е”, сподели той.

Миналата седмица агенцията представи нови детайлни снимки на Плутон, на които се вижда, че планетата джудже има планини, кратери и клисури.

Планетата има атмосферно време, има мъгли в атмосферата, активна геология… Всяка седмица съм смаян”, каза още той.

Заснеха изгревът над Плутон >> >> >>

Все още не е ясно какво ще бъде невероятното съобщение на НАСА, която беше забулена в подобна мистерия и при последното ѝ значимо откритие – наличието на течаща вода на Марс.

Плутон също има редица неизвестности около себе си. Планетата има множество планински дюни, многоцветна повърхност и редица други мистериозни черти на външния си вид, които все още не са обяснени от учените.

Вижте последните снимки от Плутон >> >> >>

48 152 NASA-JHUAPL-SWRI

Той заяви това в реч пред студенти от Университета в Албърта, Канада.

Вижте луната на Плутон отблизо >> >> >>