Европа нападна Google заради личните данни | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Европа нападна Google заради личните данни
EPA/БГНЕС

Европа нападна Google заради личните данни

Властите в шест европейски страни предприеха действия, за да принудят американския интернет гигант Google да спази правилата на ЕС за личните данни, предаде АФП, цитирана от "Фокус".

11 74
Франция, Германия, Италия, Холандия, Испания и Великобритания са предприели стъпки в зависимост от своето законодателство, за да принудят Google да приведе своята политиката за конфиденциалност в съответствие с европейските регулации, съобщиха от френската агенция за защита на данните.

През миналия октомври агенциите за защита на данните от 27-те страни от ЕС предупредиха Google, че новата политика за конфиденциалност на компанията не съответства на европейското законодателство. На компанията бе даден срок от четири месеца, за да направи промени. Крайният срок изтече през февруари.

През март миналата година Google даде началото на нова политика за конфиденциалност, която позволява да следи потребителите на различни услуги и да създава насочени към тях реклами.
Европа нападна Google заради личните данни

Европа нападна Google заради личните данни

Властите в шест европейски страни предприеха действия, за да принудят американския интернет гигант Google да спази правилата на ЕС за личните данни, предаде АФП, цитирана от "Фокус".

11 74 EPA/БГНЕС
Франция, Германия, Италия, Холандия, Испания и Великобритания са предприели стъпки в зависимост от своето законодателство, за да принудят Google да приведе своята политиката за конфиденциалност в съответствие с европейските регулации, съобщиха от френската агенция за защита на данните.

През миналия октомври агенциите за защита на данните от 27-те страни от ЕС предупредиха Google, че новата политика за конфиденциалност на компанията не съответства на европейското законодателство. На компанията бе даден срок от четири месеца, за да направи промени. Крайният срок изтече през февруари.

През март миналата година Google даде началото на нова политика за конфиденциалност, която позволява да следи потребителите на различни услуги и да създава насочени към тях реклами.