Бъдещето на туризма след пандемията | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Бъдещето на туризма след пандемията
Снимка: iStock/gettyimages

Бъдещето на туризма след пандемията

Все по-определящи ще стават ревютата, които клиентите оставят в социалните мрежи и платформите за резервации

0 2870

За мнозина от нас пътуванията и посещенията на различни туристически дестинации в момента изглеждат невъзможни. Туризмът, от своя страна, продължава да търпи сериозни загуби заради пандемията и свързаните с нея ограничения.

В същото време обаче секторът се променя динамично, за да отговори на новите реалности и необходимостта от по-високи нива на безопасност и сигурност. Какво ще е бъдещето на туризма след пандемията, отговаря екипът на иновативната платформа Luxury Discounts. Ето някои от тенденциите:

Все по-определящи ще стават ревютата, които клиентите оставят в социалните мрежи и платформите за резервации след края на почивката си. От отзивите, които хотелите получават, ще зависи до голяма степен тяхната посещаемост в бъдеще.

Защо клиентските отзиви в интернет са толкова важни? От една страна, защото онлайн платформите вече се превърнаха в мощно средство за въздействие и формиране на мнение. От друга - безпрецедентната ситуация, в която COVID-19 ни постави, ни научи много по-активно да търсим и даваме мнение и подкрепа, когато е необходимо.

Засилва се ролята на новите технологии в туризма, които могат да осигурят безопасна среда за клиентите. Сред тях са модерните системи за безкасови разплащания, осветлението с фотоклетка, управлението на някои уреди с глас или жестове и др. Всички те намаляват необходимостта до докосване на повърхности и минимализират рисковете от заразяване но този начин.

Дигитализацията на хотелите като реакция на новата реалност със сигурност ще се отрази на бъдещото развитие на бранша. Въпреки че това е тенденция, съществуваща от години, през последните месеци тя значително се ускори, а пандемията и свързаните с нея ограничения за пътуване само допринесоха за това.

Новите дигитални технологии все по-осезаемо променят туризма и доказателство за това е все по-широкото използване на редица иновации. Сред тях са добавена реалност при разглеждането на исторически забележителности, множество Internet of Things (IoT) решения в хотелските стаи, както и навлизането на изкуствения интелект при обслужването на клиентите. Очаква се след края на пандемията тези тенденции да се засилят и секторът да продължи да се модернизира с бързи темпове.

За страната ни също има добра новина и тя е свързана с очакванията се след падането на ограниченията за пътуване европейските туристи да търсят по-близки дестинации, за сметка на по-далечните и екзотични почивки. Близостта на България я поставя в много добра позиция, която се допълва от естествените й дадености като красивата природа и множеството исторически забележителности.

Бъдещето на туризма след пандемията

Бъдещето на туризма след пандемията

Все по-определящи ще стават ревютата, които клиентите оставят в социалните мрежи и платформите за резервации

0 2870 Снимка: iStock/gettyimages

За мнозина от нас пътуванията и посещенията на различни туристически дестинации в момента изглеждат невъзможни. Туризмът, от своя страна, продължава да търпи сериозни загуби заради пандемията и свързаните с нея ограничения.

В същото време обаче секторът се променя динамично, за да отговори на новите реалности и необходимостта от по-високи нива на безопасност и сигурност. Какво ще е бъдещето на туризма след пандемията, отговаря екипът на иновативната платформа Luxury Discounts. Ето някои от тенденциите:

Все по-определящи ще стават ревютата, които клиентите оставят в социалните мрежи и платформите за резервации след края на почивката си. От отзивите, които хотелите получават, ще зависи до голяма степен тяхната посещаемост в бъдеще.

Защо клиентските отзиви в интернет са толкова важни? От една страна, защото онлайн платформите вече се превърнаха в мощно средство за въздействие и формиране на мнение. От друга - безпрецедентната ситуация, в която COVID-19 ни постави, ни научи много по-активно да търсим и даваме мнение и подкрепа, когато е необходимо.

Засилва се ролята на новите технологии в туризма, които могат да осигурят безопасна среда за клиентите. Сред тях са модерните системи за безкасови разплащания, осветлението с фотоклетка, управлението на някои уреди с глас или жестове и др. Всички те намаляват необходимостта до докосване на повърхности и минимализират рисковете от заразяване но този начин.

Дигитализацията на хотелите като реакция на новата реалност със сигурност ще се отрази на бъдещото развитие на бранша. Въпреки че това е тенденция, съществуваща от години, през последните месеци тя значително се ускори, а пандемията и свързаните с нея ограничения за пътуване само допринесоха за това.

Новите дигитални технологии все по-осезаемо променят туризма и доказателство за това е все по-широкото използване на редица иновации. Сред тях са добавена реалност при разглеждането на исторически забележителности, множество Internet of Things (IoT) решения в хотелските стаи, както и навлизането на изкуствения интелект при обслужването на клиентите. Очаква се след края на пандемията тези тенденции да се засилят и секторът да продължи да се модернизира с бързи темпове.

За страната ни също има добра новина и тя е свързана с очакванията се след падането на ограниченията за пътуване европейските туристи да търсят по-близки дестинации, за сметка на по-далечните и екзотични почивки. Близостта на България я поставя в много добра позиция, която се допълва от естествените й дадености като красивата природа и множеството исторически забележителности.