Netflix започна кампания срещу споделянето на пароли
Компанията е започнала да изпраща предупредителни имейли срещу споделянето на акаунти
Американската стрийминг платформа Netflix започва кампания срещу споделянето на пароли за акаунтите, съобщава специализираното технологично издание "Върдж", цитирано от БТА.
Кампанията обхваща САЩ и още над 100 държави, допълва в. "Гардиън", като потребителите биват уведомявани, че не могат да споделят акаунтите си безплатно извън собственото си домакинство.
Netflix посочва, че е започнала да изпраща предупредителни имейли срещу споделянето на акаунти до потребителите в 103 държави и територии, сред които са САЩ, Великобритания, Франция Германия, Австралия, Сингапур, Мексико и Бразилия.
В имейлите се предупреждава, че акаунт за платформата може да се използва само в рамките на едно домакинство. Ако искат да добавят клиент извън домовете си, потребителите могат да платят допълнителна такса, която за САЩ е 8 долара месечно.
Миналата година компанията обяви, че ще ограничи споделянето на пароли и изпробва различни подходи на някои пазари.
Според оценки на платформата над 100 милиона домакинства са предоставили паролите си на приятели и роднини извън домовете им. Към края на март Netflix е имал общо 232,5 милиона абоната в света.
Съгласно новата политика членовете на едно домакинство могат да продължат да споделят акаунтите си в Netflix и да ги използват на различни устройства, когато пътуват.