Facebook иска пари за ”популярни” постове | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook иска пари за ”популярни” постове
EPA/БГНЕС

Facebook иска пари за ”популярни” постове

Социалната мрежа Facebook все твърди, че "е безплатна и винаги ще бъде такава". И тя все още е безплатна - освен ако поискате повече приятели да видят онова, което искате да кажете, информира Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

2 171
Facebook пробва от вчера своя услуга в САЩ, позволяваща на потребителите да си платят, за да могат публикациите им да станат "по-видими", когато ги смятат за особено важни, отбелязва АФП.

"Спонсорираната" информация - като обява за гаражна разпродажба, благотворителна акция или съобщение за годеж - ще се появи на челно място в рубриката новини на вашите приятели.

Социалната мрежа не посочва цена за новата си услуга, която започна да изпробва от май в Нова Зеландия и двайсетина други страни. Според сайта TechCrunch.com обаче тарифата е 7 долара за публикация. Мрежата уточнява, че от май предлага подобна платена услуга специално за компаниите.

Facebook има близо един милиард членове, но анализаторите продължават да изразяват съмнения в способността й да се възползва от тази база потребители, за да печели наистина. От миналата седмица мрежата предлага на членовете си малки подаръчета - засега съвсем скромни - но които според анализаторите могат да се окажат началото на платформа за електронна търговия.

През пролетта водещият световен автомобилен производител "Дженеръл мотърс" се отказва да рекламира в социалната мрежа, тъй като не получава очакваните резултати, а по-късно анализатор прогнозира края на Facebook.
Facebook иска пари за ”популярни” постове

Facebook иска пари за ”популярни” постове

Социалната мрежа Facebook все твърди, че "е безплатна и винаги ще бъде такава". И тя все още е безплатна - освен ако поискате повече приятели да видят онова, което искате да кажете, информира Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

2 171 EPA/БГНЕС
Facebook пробва от вчера своя услуга в САЩ, позволяваща на потребителите да си платят, за да могат публикациите им да станат "по-видими", когато ги смятат за особено важни, отбелязва АФП.

"Спонсорираната" информация - като обява за гаражна разпродажба, благотворителна акция или съобщение за годеж - ще се появи на челно място в рубриката новини на вашите приятели.

Социалната мрежа не посочва цена за новата си услуга, която започна да изпробва от май в Нова Зеландия и двайсетина други страни. Според сайта TechCrunch.com обаче тарифата е 7 долара за публикация. Мрежата уточнява, че от май предлага подобна платена услуга специално за компаниите.

Facebook има близо един милиард членове, но анализаторите продължават да изразяват съмнения в способността й да се възползва от тази база потребители, за да печели наистина. От миналата седмица мрежата предлага на членовете си малки подаръчета - засега съвсем скромни - но които според анализаторите могат да се окажат началото на платформа за електронна търговия.

През пролетта водещият световен автомобилен производител "Дженеръл мотърс" се отказва да рекламира в социалната мрежа, тъй като не получава очакваните резултати, а по-късно анализатор прогнозира края на Facebook.