Сериалите ще включват 30-минутни комедии, създадени от сценаристи и режисьори с опит в тази сфера, пише The Verge, позовавайки се на информация на Wall Street Journal.

Сезоните ще се състоят от 10 епизода, като бюджетът на всеки епизод ще варира от 700 000 до няколко милиона долара, предаде "Фокус".

Според източниците на Wall Street Journal изпълнителният директор на Yahoo! Мариса Мейър смята да покаже на рекламодателите по време на събитие в края на април способността на компанията да произвежда програми с високо качество.

Мейър фокусира дейността на Yahoo! върху видео съдържанието от юли 2012 година, когато оглави интернет гиганта. Миналата година тя подписа сделка за стриймването на шоу, целящо привличането на най-големите звезди от YouTube с обещание за по-добро заплащане.

Ако сделката за четирите сериала бъде финализирана, те ще се излъчват чрез стрийминг услугата Yahoo Screen. Бюджетът за реализацията им показва, че компанията е готова да се конкурира в сферата на телевизионните продукции с високо качество, но без решение, което да ги направи достъпни в домовете на зрителите, те не биха се превърнали в алтернатива на традиционната телевизия.