Коментари - Китай прави водороден самолет | IT.dir.bg
назад

Китай прави водороден самолет

Първите тестове са приключили успешно

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Китай прави водороден самолет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Следващата стъпка - забраняват се всички други самолети над Китай, защото замърсяват околната среда.

Той ще тежи 5 пъти повече този самолет

Защото Н2 като гори не замърсява, така ли??? Само да попитам, какво става с N2, който е около 70% от атмосферата при висока температура и наличие на О2??? Нещо да сте чували зd NOx???

Те и първите тестове на Хинденбург са приключили успешно.

Отпадния продукт на водородната клетка е H20 - Или в случая дъжд :)

Преди много години имаше модификация на ТУ154, работеща с водород.

КПД на горивните клетки с водород е около 50%. Като се сложат загубите по добиването на водород, КПД пада дори под това, на ДВГ.

Личи си, че си бягал от часовете по химия...

Нещо не схванах в цялата работа. - Били го използвали литиево-йонни батерии, че бързо подавали ток към двигателя, пък самолета бил с водородни клетки... Да не е някакъв хибрид?

Se taia

Не стреляйте по пиа... джурналиста, той толкова си може :)

трябва да имаш батериите, за да гарантираш, че винаги ще има ток за двигателите. Все пак самолета може да направи лупинг или да лети за кратко на 90 градуса или да пикира, нещо което може да смущава производството на ток от водородната клетка. Правилно е написано, не го сравнявай с водородните коли, които се карат хоризонтално или максимум по 35-40 градуса наклон.

Не е имало. Само един от 3те двигателяна въпросния Ту-154 е бил с водород, без останалите 2 стандартни въобще не е можел да лети.

Ами как ще схванеш, като си тъп! Водородната клетка произвежда ел. енергия, с която захранва батерията, а последната захранва електромотора. Това се налага, понеже при полет самолетът има нужда от различна мощност в зависимост от фазата на полета. Водородната клета не може да покрие този диапазон от мощности и затова се прибавя подходяща батерия. Кое е толкова сложно за разбиране?

става въпрос. В новината се пише за витлов самолет, чиито електрически мотори се захранват с ток от горивна клетка работеща на водород. А ТУ-154 е турбореактивен самолет с турбореактивен двигател, в който се изгаря водорода и реактивната тяга го тласка напред. Различни принципи са.

Че то вече има ли по пътя такива автомобили.Знам ,че ги разработваха ама имаше проблем с окисляване на клетката и трябваше скъпи материали..