Коментари - Uber показва прототип на летящо такси | IT.dir.bg
назад

Uber показва прототип на летящо такси

Компанията се надява да пусне иновативното возило до 2023 година

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Uber показва прототип на летящо такси | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

200 кацания и излитания за час дават 3 излитания и кацания в минута . . . ? Интересно кога ще се качват и слизат пътниците . . . ? Може би в движение . . . .

Ами то този - новия им сайт вече за нищо не става. Явно назначиха и нови редактори, ама сигурно са от гетото, защото повечето от тях не знаят български, а пък за правописа да не говорим. За тях не е проблем да ти покажат вместо Боинг, Спартан например или вместо лека кола която се е блъснала, някой автобус или камион, абе първото което се закачи. Ето сега такси което каца и излита по 200 пъти в минута . . . можеше да и и по 200 в секунда например . . . винаги може и да е по-зле . . .

"Проектирано да обслужва до 200 кацания и излитания на час" Тоест, да разбирам, че ще каца или излита на всеки 20 секунди? Това такси ли ще е, или бълха?

какви батерии му трябват на електромоторите за да преодоляват земната гравштация. Това ще да е някаква иновативна технология за импулсно излитане и кацане...където не съществува гравитация :)

1час=60мин 60мин=60сек 1час=3600сек 3600сек делено на 200 кацания = 18сек На всеки 18сек трябва да излита и да каца, като през това врме трябва да се качват и слизат пътници, както и самото такси да изминава някакво разстояние. Май си прав за бълхата, няма как да е нещо друго . . .

масови лични летящи превозни средства не са толкова научно или икономическо предивикателство. няма законова база на която подобни МПСта да действат. сегашната примерно приравнена към частните въртолети или малки самолетчета би била прекалено тромава, а летящо МПС е относително неограничено по това къде може да се окаже и какво носи на борда си. Трудно можеш да регулираш движението им сътветно всички охранителни органи - армия, МВР, КАТ, гранични власти, частни охранители ... единодушно на подобна машинка ще кажат "НЕ", както и много други. с други думи битката тези летящи таксита да се случат въобще не е в лабораториите или в сметките на икономистите, а в съда и законодателните органи пп. допреди няколко години всеки случаен човек можеше да си купи произволен дрон и нагло да лети с него където си поиска. имаше случаи летища да забавят излитания/кацания щото някой навлек му е скимнало да си пърха там. е свободията свърши, повечето държави днес вече имат регламент за регистрация на дронове с над определени характеристики и това къде можеш и не можеш да летиш с тях.

на Юбер е в използването на чужди коли без лицензия тези коли да са таксита. Днес в САЩ всяка 3-та кола е със стикер на Юбер. Куцо, сакато, окато, надрусано, пияно, с ментални отклонения заработва в Юбер докато отива на работа, пазарува, превозва оръжие, наркотшци. Клиента е заложник и плаща цената. Плащат и съвестните Юбер драйвъри, защото купуват нови коли, скъпи застраховки и ремонти и реално нова кола не се изплаща чрез Юбер. А тези "технологии" за автономни автомобили и дронове са за източване на данъчни кредити за развойна дейност. Юбер никога няма да може да печели от собствени автомобили и техническа подръжка за тях. В цял свят бакшишите правят нарушения и така успяват да си вържат някакъв доход. Днес от таксиметров шофьор не се става богаташ.