Кой е ”bob” и какво предлага | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Кой е ”bob” и какво предлага 3
EPA/БГНЕС

Кой е ”bob” и какво предлага

Не се учудвайте, ако видите усмихнати младежи в светлосини костюми. 250-те млади хора са участници в най-голямата маркетингова кампания, организирана от "М-Тел" по представянето на новия четвърти бранд на компанията, предаде репортер на БГНЕС.

34 284
Най-големият мобилен оператор у нас "Мобилтел" от днес пуска на пазара продуктa с интересното име "bob", което е съкращение за същността му – "best of both".

"BOB" е разработен според изискванията на клиентите – най-добрата комбинация между мрежа и цена. Насочен е към всички клиенти, които предпочитат стандартните услуги. Срещу 14.99 лв. клиентът получава възможността да говори без месечна такса, не е необходимо и подписването на дългосрочен договор.

"BOB" съдържа бонус от 150 минути и 150 sms-а. След използването им се заплащат по 12 стотинки на минута.

Андреас Майерхофер, изпълнителен директор на "М-Тел" обясни, че 24% от българските потребители предпочитат да ползват стандартните мобилни услуги и не биха заплащали за допълнителни.

Последните проучвания отчитат още, че продаваните телефони са смартфони. 1/3 от българите са добре информирани и използват иновации. 69% от потребителите на Интернет участват всекидневно в социални мрежи. Те всеки ден изпращат и получават имейли. 70% ползват мрежата, за да се сдобият с информация онлайн, а 67% за да свалят данни. 20% от потребителите пък заявяват, че могат и без мобилни телефони.

Услугата "bob" обаче е предназначена за обикновения потребител. Според данните на същото проучване, 85% от българите казват, че ходят в магазините, само ако обслужването е отлично, а 50% прекрачват прага на търговския обект вече направили своя избор.
Кой е ”bob” и какво предлага 3

Кой е ”bob” и какво предлага

Не се учудвайте, ако видите усмихнати младежи в светлосини костюми. 250-те млади хора са участници в най-голямата маркетингова кампания, организирана от "М-Тел" по представянето на новия четвърти бранд на компанията, предаде репортер на БГНЕС.

34 284 EPA/БГНЕС
Най-големият мобилен оператор у нас "Мобилтел" от днес пуска на пазара продуктa с интересното име "bob", което е съкращение за същността му – "best of both".

"BOB" е разработен според изискванията на клиентите – най-добрата комбинация между мрежа и цена. Насочен е към всички клиенти, които предпочитат стандартните услуги. Срещу 14.99 лв. клиентът получава възможността да говори без месечна такса, не е необходимо и подписването на дългосрочен договор.

"BOB" съдържа бонус от 150 минути и 150 sms-а. След използването им се заплащат по 12 стотинки на минута.

Андреас Майерхофер, изпълнителен директор на "М-Тел" обясни, че 24% от българските потребители предпочитат да ползват стандартните мобилни услуги и не биха заплащали за допълнителни.

Последните проучвания отчитат още, че продаваните телефони са смартфони. 1/3 от българите са добре информирани и използват иновации. 69% от потребителите на Интернет участват всекидневно в социални мрежи. Те всеки ден изпращат и получават имейли. 70% ползват мрежата, за да се сдобият с информация онлайн, а 67% за да свалят данни. 20% от потребителите пък заявяват, че могат и без мобилни телефони.

Услугата "bob" обаче е предназначена за обикновения потребител. Според данните на същото проучване, 85% от българите казват, че ходят в магазините, само ако обслужването е отлично, а 50% прекрачват прага на търговския обект вече направили своя избор.