Южна Корея подготвя санкции за Apple | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Южна Корея подготвя санкции за Apple
БТА

Южна Корея подготвя санкции за Apple

iPhone X се продава в Южна Корея с близо 200 долара по-скъпо, отколкото в САЩ и Япония.

0 242
Антимонополният комитет на Южна Корея се опитва по съдебен път да вмени вина на Apple за завишаване на цените, в частност за ремонт на нейните устройства в сервизните центрове на компанията, и да й наложи санкции.

Подразделението Apple Korea е подложено на критика в последните няколко години. Шумен скандал се разрази, например, в края на миналата година, когато на пазара се появиха новите смартфони iPhone, предава technews.bg.

Мобилните оператори на Южна Корея – SKT, KT и LG Uplus – рекламираха iPhone 8 и iPhone X по телевизията с клипове, създадени от Apple. Но те самите, а не Apple, трябваше да платят за ефирното време.

Съгласно условията на Apple, срещу това, че плащат рекламата, корейските оператори могат да покажат собственото си лого в края на рекламния клип вместо това на Apple, пише The Investor.

Разходите за реклама на новите смартфони, направени от операторите, се изчисляват на милиони долари. Тази практика на купертинската компания също привлече вниманието на антимонополния комитет на Южна Корея.

Под обстрела на критиците на Apple са и високите цени на нейните устройства. Така например, iPhone X струва в Южна Корея с близо 200 долара повече, отколкото в САЩ и Япония.
Южна Корея подготвя санкции за Apple

Южна Корея подготвя санкции за Apple

iPhone X се продава в Южна Корея с близо 200 долара по-скъпо, отколкото в САЩ и Япония.

0 242 БТА
Антимонополният комитет на Южна Корея се опитва по съдебен път да вмени вина на Apple за завишаване на цените, в частност за ремонт на нейните устройства в сервизните центрове на компанията, и да й наложи санкции.

Подразделението Apple Korea е подложено на критика в последните няколко години. Шумен скандал се разрази, например, в края на миналата година, когато на пазара се появиха новите смартфони iPhone, предава technews.bg.

Мобилните оператори на Южна Корея – SKT, KT и LG Uplus – рекламираха iPhone 8 и iPhone X по телевизията с клипове, създадени от Apple. Но те самите, а не Apple, трябваше да платят за ефирното време.

Съгласно условията на Apple, срещу това, че плащат рекламата, корейските оператори могат да покажат собственото си лого в края на рекламния клип вместо това на Apple, пише The Investor.

Разходите за реклама на новите смартфони, направени от операторите, се изчисляват на милиони долари. Тази практика на купертинската компания също привлече вниманието на антимонополния комитет на Южна Корея.

Под обстрела на критиците на Apple са и високите цени на нейните устройства. Така например, iPhone X струва в Южна Корея с близо 200 долара повече, отколкото в САЩ и Япония.