Преди повече от месец в европейските магазини се появи флагманския смартфон Samsung Galaxy S9, идващ на рекордно висока цена, но с дизайн неотличим от този на Galaxy S8.

Компанията-производител похарчи за рекламирането на този телефон рекордни суми пари. Това е най-голямата инвестиция в реклама за цялата история на мобилното подразделение. Това обаче не помогна на устройството да получи повече продажби от своите предшественици - Galaxy S8 и Galaxy S7, предава Kladata.

Това бе съобщено още на 25 април 2018 година от анализаторите на Canalys. Според редица експерти, основната причина за слабите продажби на смартфона Samsung Galaxy S9 е в преоценената преданост на феновете към продуктите.

Южнокорейската корпорация сметна, че веднъж като Apple е поставила висока цена за своя iPhone X, то и тя може да постъпи така.

Въпреки това обаче, този "фокус" не сработи. Все пак много купувачи на Samsung Galaxy S9 не са готови да дадат за него толкова пари. Ако цената е под $100-150, новият флагман ще се радва на голямо търсене.

Продажбите може да са с 25-30% по-високи от сегашните, но уви това вероятно няма да се сбъдне. Как ще постъпи Samsung през 2019 г., когато по рафтовете на магазините излезе Galaxy S10, засега не е известно. Може би, тя ще намали цената на апарата, а вероятно просто ще се опита да го направи по-привлекателен в очите на купувачите.

Това ще се случи с нов дизайн, поддръжка на най-новите технологии и разработки, а също и изгодни условия за покупка.

Именно във връзка с цялата тази ситуация, представителите на южнокорейската корпорация умуват как по-добре да се продава смартфона Galaxy S9.