Учените прогнозират датата на смъртта | IT.dir.bg

Учените прогнозират датата на смъртта

Учени от университета Бристол откриха метод за определяне на датата на смъртта за всеки човек. Процентът не е на 100 процента точен (точността е 77%), но е високо надежден и скоро точността ще бъде максимално повишена.
Фаталният ден се определя с помощта на специален тест, в който се попълват данни за генома и наличието на специфични гени. Ако такива отсъстват, човекът не е заплашен от скорошна смърт. Интересно изследване на учените доказва тази теория. Специалистите анализирали наследствения материал на повече от 1000 души, навършили 100 години.
При нито един от тях не били открити специфични гени, отключващи в организма склонност към различни заболявания. Въпреки че не е сто процента точен, този метод е един от най-добрите, действащи към момента. Така е, защото нито един друг показател не може да даде голяма точност за вероятността от смърт.
Учените прогнозират датата на смъртта