Физици: Може да има друга реалност отвъд нашата | IT.dir.bg

Снимка: YouTube

Физици: Може да има друга реалност отвъд нашата

Учените се шегуват, че все още не знаят как да ни транспортират в съседната времева линия

Физици от Университета на Мериленд публикуваха изследване, според което нашата реалност може би не е единствената, предава Futurism.

Учените изучавали слоеве графен, изграден от шестоъгълни решетки на въглерод. Те открили повтарящи се модели, които променят начина, по който се движи електричеството.

Въз основа на своите изследвания, двамата смятат, че случайно са намерили улика, която би могла да обясни някои от мистериите на настоящата ни реалност.

В тънките графенови листове електричеството променя поведението си, при взаимодействие един с друг. Този модел може да се използва за обясняването на някои странности с взаимодействието на нашата реалност с друга.

"В известен смисъл е почти подозрително, че експериментът ни даде толкова добри резултати. Взаимодействията дори "предсказаха" част от фундаменталните характеристики на нашата Вселена, като инфлацията", каза в изявление съавторът на изследването Виктор Галицки.

Въпреки това учените смятат, че са необходими допълнителни доказателства от други клонове на науката, които да потвърдят хипотезата им.

| Редактор : Стоян Гогов 34 6198 Снимка: YouTube