Българска софтуерна компания създаде платформа за обслужване и комуникация с клиенти
Присъствието на бизнесите във все повече канали за комуникация е глобален тренд в обслужването онлайн и търговията
Социални мрежи, чатове, месинджъри, имейли - бизнесите, които работят с клиенти забелязват, че потребителите им все повече изместват "бизнес" комуникацията към считаните доскоро неформални канали за комуникация, през които общуват с приятелите и семействата си. Хората очакват да получат качествено обслужване и отговор на запитванията си не само по имейла и телефона, но във Facebook Messenger и Viber.
Естествената необходимост от по-качествена и ефективна директна комуникация с клиентите в предпочитания от тях канал създаде ново предизвикателство в обслужването - управлението на много канали, които обединяват всички удобни за потребителите възможности.
Решението
Присъствието на един бизнес в много канали за комуникация е лесно постижимо, но ако те не са свързани помежду си, а данните и историята на клиентите са разпръснати, бизнесът няма да може да осигури адекватно и бързо обслужване. Решението? Платформа, която обединява телефона, чата, месинджъра, имейла и изобщо всеки канал, чрез който да сте близо до потребителите.
Omnichannel платформите се превръщат във все по-сериозен глобален тренд в онлайн обслужването и търговията. Идеята им е да обединят всички комуникационни средства, така че разговорите да могат да преминават безпрепятствено от един канал в друг, а екипът да не губи време в превключване между различни акаунти и социални мрежи.
От тази есен вече има и изцяло българско софтуерно решение за омниканална комуникация - платформата Omnilinx. Новата уеб базирана платформа, без аналог за нашия пазар, е на българите от Прайс Интернешънъл - компания с над 15 години опит на телекомуникационния пазар и утвърдена със своя бранд Callflow, който е най-големият български доставчик на софтуерни решения за бизнес телефония у нас.
Компанията решава да стъпи на успешния си опит с Callflow, надграждайки телефонната услуга и създавайки цялостно софтуерно решение за обслужване на клиенти. Сред глобалните конкуренти на Omnilinx са световни гиганти като Zendesk, Twilio, Live Chat и др.
Платформата е много подходяща за онлайн магазини, ритейлъри, банки и застрахователни институции, медицински центрове и болници, хотели, туристически агенции, ресторанти, куриери, екипи за поддръжка и всички компании, които имат интензивна комуникация с крайни потребители.
Кои канали за комуникация могат да се добавят в Omnilinx?
Omnilinx обединява телефонните разговори, уеб чата, Facebook Messenger, Viber, WhatsApp, и имейла, а също тикет система за организациите, които имат необходимост да проследяват задачите си свързани с казуси на клиенти.
Платформата съхранява единен профил за всеки клиент, в който са историята на разговорите и чатовете. Omnilinx дава информация също за това с кой служител е проведена комуникацията, като към всеки разговор или чат могат да бъдат добавяни записки за вътрешно ползване.
Телефон
Omnilinx дава функционалностите, типични за пълнокръвен кол център. Сред основните предимства можем да откроим възможност за включване на предварително записано съобщение за "посрещане" на клиентските запитвания; управление на чакащи повиквания и разпределение на обажданията в екипа; аудиозапис на всички разговори; възможност за интеграция с различни софтуерни решения като CRM и ERP.
Viber, SMS и WhatsApp
Omnilinx предоставя на своите потребители изгодни условия за създаване и поддръжка на Viber и WhatsApp канали на всяка организация.
През платформата компаниите могат да обединят под една шапка всички свои активности в тези канали - било то под формата на маркетингови съобщения към широк кръг потребители или индивидуална комуникация с конкретен клиент.
Facebook Messenger и уеб чат
Изборът дали в сайта да има уеб чат или Facebook Messenger е изцяло на бизнеса. Добавената стойност на Omnilinx е, че може да ги направи достъпни едновременно за целия комуникационен екип, така че да не превключва между различни приложения. Освен че улеснява управлението, платформата помага за намаляване на грешките от дублирана или пропусната комуникация.
Email and Ticketing
Интеграцията на мейл комуникацията в платформата на Omnilinx дава нова перспектива в обслужването на този канал. Платформата работи с тикет система, която превръща всеки мейл от клиент в задача към екипа - с конкретно задание, отговорници и срокове.
Колко струва?
Omnilinx предлага месечни абонаментни планове според големината на екипа и нуждите на всеки бизнес. Това е единствената платформа в света сред конкурентите си, която дава възможност на фирмите да включат различни планове в един фирмен абонамент, в зависимост от каналите за комуникация, които използват различните екипи в дадена компания.
Стартиращият пакет включва най-основните функционалности и е напълно безплатен - добър вариант за тестване на платформата.
Ако не сте сигурни какво ви трябва, след лесен процес на регистрация може да получите и конкретно персонализирано предложение за своя бизнес.
Материалът е изготвен в партньорство с Omnilinx.
НАЙ
ASML: Санкциите на САЩ ще върнат Китай с 10-15 години назад в производството на чипове
Русия започна да блокира YouTube
Телефони на пауза: Как някои от най-известните българи ще прекарат коледните празници далеч от екраните
Русия започна да блокира YouTube
ASML: Санкциите на САЩ ще върнат Китай с 10-15 години назад в производството на чипове