Изкуственият интелект преобрази служители на Yettel в нова рекламна кампания
Под мотото „Супер хора. Супер технологии“ телекомът представя служителите си чрез техни дигитални аватари
Общо 35 дигитални аватари застават един до друг в новата рекламна кампания на Yettel. Под мотото "Супер хора. Супер технологии" тя събира на едно място реални служители на телекома и най-актуалната днес технология - изкуственият интелект.
С помощта на AI от компанията създават дигитални аватари на свои колеги от цялата страна - от София, Пловдив и Бургас, до Плевен и Първомай. Всеки от тях е на различна позиция в централен офис, магазинна мрежа или в центъра за обслужване на клиенти, и има зад себе си различен опит - от над 15 години до няколко месеца. Това, което ги обединява, е работното им място и любовта към технологиите.
С кампанията "Супер хора. Супер технологии" Yettel насочва вниманието към всички свои над 1900 служители, които стоят зад успеха на компанията и я превръщат в атрактивно и предпочитано работно място, където всеки може да се развива и има свободата да бъде себе си.
"Това е начин да кажем "Благодаря!" на всички наши колеги и да споделим и с останалите, че в Yettel работят прекрасни хора, всеки със своята индивидуалност и суперсила. Нямаше как да не добавим и технологиите, които правят нашата работа още по-интересна и вдъхновяваща. Ние не само сме партньор в света на технологиите, но едновременно с това участваме в тяхното разработване, прилагаме ги ежедневно и се развиваме заедно с тях", казва Мария Маринова, директор "Бранд и маркетинг комуникации" в Yettel.
Търсейки пресечната точка между хора и технологии, от екипа на телекома и творческата им агенция - guts&brainsDDB, залагат на популярния тренд - да представиш себе си с дигитални аватари, създадени с помощта на AI приложение.
Умишлено едно прозорче във визията остава празно - готово да посрещне всеки, който иска да се присъедини към екипа на Yettel, да се развива и да променя средата с помощта на технологиите.
През следващите месеци кампанията ще се разгърне в различни дигитални канали - социални и онлайн медии, както и традиционни като външна реклама.
В края на миналата година Yettel получи престижния сертификат Top Employer. Още тогава, под надслов "Top Employer се става само с топ колеги", телекомът проведе комуникационна кампания, с която насочи вниманието към своите служители, неизменна част от този успех.
И до днес Yettel е единственият у нас телеком, сертифициран от международната независима организация Top Employers Institute заради отличните си работодателски практики.
НАЙ
Ето какви снимки може да прави Huawei Pura 70 Ultra (галерия)
Показаха наследника на Leopard 2 (снимки)
Едуард Сноудън: OpenAI калкулирано предаде цялото човечество
Китайска компания започна производството на секс роботи
HUAWEI FreeBuds 6i стъпват на българския пазар със стил и още по-усъвършенствано активно шумопотискане
Показаха наследника на Leopard 2 (снимки)
Китайска компания започна производството на секс роботи
Ето какви снимки може да прави Huawei Pura 70 Ultra (галерия)
Едуард Сноудън: OpenAI калкулирано предаде цялото човечество
Разследват Adobe за "измамни" абонаменти, които са почти невъзможни за анулиране