Изкуственият интелект преобрази служители на Yettel в нова рекламна кампания | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Изкуственият интелект преобрази служители на Yettel в нова рекламна кампания
Снимка: Yettel

Изкуственият интелект преобрази служители на Yettel в нова рекламна кампания

Под мотото „Супер хора. Супер технологии“ телекомът представя служителите си чрез техни дигитални аватари

0 2006
Съдържание на: Yettel

Общо 35 дигитални аватари застават един до друг в новата рекламна кампания на Yettel. Под мотото "Супер хора. Супер технологии" тя събира на едно място реални служители на телекома и най-актуалната днес технология - изкуственият интелект.

С помощта на AI от компанията създават дигитални аватари на свои колеги от цялата страна - от София, Пловдив и Бургас, до Плевен и Първомай. Всеки от тях е на различна позиция в централен офис, магазинна мрежа или в центъра за обслужване на клиенти, и има зад себе си различен опит - от над 15 години до няколко месеца. Това, което ги обединява, е работното им място и любовта към технологиите.

С кампанията "Супер хора. Супер технологии" Yettel насочва вниманието към всички свои над 1900 служители, които стоят зад успеха на компанията и я превръщат в атрактивно и предпочитано работно място, където всеки може да се развива и има свободата да бъде себе си.

"Това е начин да кажем "Благодаря!" на всички наши колеги и да споделим и с останалите, че в Yettel работят прекрасни хора, всеки със своята индивидуалност и суперсила. Нямаше как да не добавим и технологиите, които правят нашата работа още по-интересна и вдъхновяваща. Ние не само сме партньор в света на технологиите, но едновременно с това участваме в тяхното разработване, прилагаме ги ежедневно и се развиваме заедно с тях", казва Мария Маринова, директор "Бранд и маркетинг комуникации" в Yettel.

Търсейки пресечната точка между хора и технологии, от екипа на телекома и творческата им агенция - guts&brainsDDB, залагат на популярния тренд - да представиш себе си с дигитални аватари, създадени с помощта на AI приложение.

Умишлено едно прозорче във визията остава празно - готово да посрещне всеки, който иска да се присъедини към екипа на Yettel, да се развива и да променя средата с помощта на технологиите.

През следващите месеци кампанията ще се разгърне в различни дигитални канали - социални и онлайн медии, както и традиционни като външна реклама.

В края на миналата година Yettel получи престижния сертификат Top Employer. Още тогава, под надслов "Top Employer се става само с топ колеги", телекомът проведе комуникационна кампания, с която насочи вниманието към своите служители, неизменна част от този успех.

И до днес Yettel е единственият у нас телеком, сертифициран от международната независима организация Top Employers Institute заради отличните си работодателски практики.

Съдържание на: Yettel
Изкуственият интелект преобрази служители на Yettel в нова рекламна кампания

Изкуственият интелект преобрази служители на Yettel в нова рекламна кампания

Под мотото „Супер хора. Супер технологии“ телекомът представя служителите си чрез техни дигитални аватари

0 2006 Снимка: Yettel
Съдържание на: Yettel

Общо 35 дигитални аватари застават един до друг в новата рекламна кампания на Yettel. Под мотото "Супер хора. Супер технологии" тя събира на едно място реални служители на телекома и най-актуалната днес технология - изкуственият интелект.

С помощта на AI от компанията създават дигитални аватари на свои колеги от цялата страна - от София, Пловдив и Бургас, до Плевен и Първомай. Всеки от тях е на различна позиция в централен офис, магазинна мрежа или в центъра за обслужване на клиенти, и има зад себе си различен опит - от над 15 години до няколко месеца. Това, което ги обединява, е работното им място и любовта към технологиите.

С кампанията "Супер хора. Супер технологии" Yettel насочва вниманието към всички свои над 1900 служители, които стоят зад успеха на компанията и я превръщат в атрактивно и предпочитано работно място, където всеки може да се развива и има свободата да бъде себе си.

"Това е начин да кажем "Благодаря!" на всички наши колеги и да споделим и с останалите, че в Yettel работят прекрасни хора, всеки със своята индивидуалност и суперсила. Нямаше как да не добавим и технологиите, които правят нашата работа още по-интересна и вдъхновяваща. Ние не само сме партньор в света на технологиите, но едновременно с това участваме в тяхното разработване, прилагаме ги ежедневно и се развиваме заедно с тях", казва Мария Маринова, директор "Бранд и маркетинг комуникации" в Yettel.

Търсейки пресечната точка между хора и технологии, от екипа на телекома и творческата им агенция - guts&brainsDDB, залагат на популярния тренд - да представиш себе си с дигитални аватари, създадени с помощта на AI приложение.

Умишлено едно прозорче във визията остава празно - готово да посрещне всеки, който иска да се присъедини към екипа на Yettel, да се развива и да променя средата с помощта на технологиите.

През следващите месеци кампанията ще се разгърне в различни дигитални канали - социални и онлайн медии, както и традиционни като външна реклама.

В края на миналата година Yettel получи престижния сертификат Top Employer. Още тогава, под надслов "Top Employer се става само с топ колеги", телекомът проведе комуникационна кампания, с която насочи вниманието към своите служители, неизменна част от този успех.

И до днес Yettel е единственият у нас телеком, сертифициран от международната независима организация Top Employers Institute заради отличните си работодателски практики.

Съдържание на: Yettel