Глобяват Apple за лъжлива реклама | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Глобяват Apple за лъжлива реклама
EPA/БГНЕС

Глобяват Apple за лъжлива реклама

Американският технологичен гигант Apple се съгласи да плати 2,25 милиона австралийски долара глоба за подвеждаща реклама във връзка с таблета iPad. Това е станало след извънсъдебно споразумение с Австралийската комисия за защита на конкуренцията, което бе оповестено днес.

2 204
Според комисията рекламата на iPad давала да се разбере, че таблетът може да действа в Австралия с функцията 4G. След като органът за защита на конкуренцията сезира Apple, през март компанията предлага да изплати обезщетения на австралийските си клиенти, които са се почувствали измамени, и публикува анонси, изясняващи капацитета на последното й творение.

В рекламата на третия модел на iPad се рекламират WiFi+4G възможности, но в действителност таблетът не може да се свързва с австралийската 4G мрежа, защото работи с различна част от ефира.

Функцията 4G действа единствено в САЩ и Канада, но въпреки това Apple си е послужила с нея като рекламен аргумент по цял свят, което според комисията е подвеждаща реклама, предаде АФП, цитирана от БГНЕС.
Глобяват Apple за лъжлива реклама

Глобяват Apple за лъжлива реклама

Американският технологичен гигант Apple се съгласи да плати 2,25 милиона австралийски долара глоба за подвеждаща реклама във връзка с таблета iPad. Това е станало след извънсъдебно споразумение с Австралийската комисия за защита на конкуренцията, което бе оповестено днес.

2 204 EPA/БГНЕС
Според комисията рекламата на iPad давала да се разбере, че таблетът може да действа в Австралия с функцията 4G. След като органът за защита на конкуренцията сезира Apple, през март компанията предлага да изплати обезщетения на австралийските си клиенти, които са се почувствали измамени, и публикува анонси, изясняващи капацитета на последното й творение.

В рекламата на третия модел на iPad се рекламират WiFi+4G възможности, но в действителност таблетът не може да се свързва с австралийската 4G мрежа, защото работи с различна част от ефира.

Функцията 4G действа единствено в САЩ и Канада, но въпреки това Apple си е послужила с нея като рекламен аргумент по цял свят, което според комисията е подвеждаща реклама, предаде АФП, цитирана от БГНЕС.