Microsoft дава $1 млрд. за Yammer | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Microsoft дава $1 млрд. за Yammer
EPA/БГНЕС

Microsoft дава $1 млрд. за Yammer

Microsoft може да погълне социалната мрежа Yammer. Евентуална сделка ще струва на софтуерния гигант от Редмънт 1 милиард долара, съобщи Блумбърг, цитирана от TechNews. Информацията не е потвърдена от Microsoft.

3 110
Поглъщане на Yammer ще укрепи позициите на Microsoft на корпоративния пазар чрез интегриране на „социални” технологии в нейните продукти.

Освен това Yammer може да засили конкурентоспособността на Microsoft спрямо Salesforce.com, популярния доставчик на CRM като услуга. Наскоро Salesforce погълна Buddy Media – разработчик на маркетингови инструменти – за сумата от $745 млн.

Засега няма коментар по евентуалната сделка нито от Microsoft, нито от Yammer. Социалната мрежа е от затворен тип и действа от 2008 г. Членството в нея е както безплатно, така и платено – от $5 до $15 на месец за един акаунт и $79 за групи.

Към септември 2010 г. услугата се ползваше от над 3 млн. души и 80 хиляди компании, като сред тях са 80% от фирмите в класацията Fortune 500 (най-големите в САЩ).

Ако споразумението действително бъде сключено, това ще бъде вторият случай, в който Microsoft купува по-млада и малка компания в рамките на близо година.
Microsoft дава $1 млрд. за Yammer

Microsoft дава $1 млрд. за Yammer

Microsoft може да погълне социалната мрежа Yammer. Евентуална сделка ще струва на софтуерния гигант от Редмънт 1 милиард долара, съобщи Блумбърг, цитирана от TechNews. Информацията не е потвърдена от Microsoft.

3 110 EPA/БГНЕС
Поглъщане на Yammer ще укрепи позициите на Microsoft на корпоративния пазар чрез интегриране на „социални” технологии в нейните продукти.

Освен това Yammer може да засили конкурентоспособността на Microsoft спрямо Salesforce.com, популярния доставчик на CRM като услуга. Наскоро Salesforce погълна Buddy Media – разработчик на маркетингови инструменти – за сумата от $745 млн.

Засега няма коментар по евентуалната сделка нито от Microsoft, нито от Yammer. Социалната мрежа е от затворен тип и действа от 2008 г. Членството в нея е както безплатно, така и платено – от $5 до $15 на месец за един акаунт и $79 за групи.

Към септември 2010 г. услугата се ползваше от над 3 млн. души и 80 хиляди компании, като сред тях са 80% от фирмите в класацията Fortune 500 (най-големите в САЩ).

Ако споразумението действително бъде сключено, това ще бъде вторият случай, в който Microsoft купува по-млада и малка компания в рамките на близо година.