Microsoft пусна модна колекция Hardwear | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Microsoft пусна модна колекция Hardwear
Снимка: Microsoft

Microsoft пусна модна колекция Hardwear

Мотивите в дрехите са от Windows XP

| Редактор: Кристиан Антонов 4 1454

Магазинът Xbox Gear Shop пусна колекция от дрехи Hardwear с много характерен дизайн и доста високи цени. Тениска със скрийнсейвър на Windows XP на гърба може да бъде закупена за 60 долара. Мнозина специалисти се пошегуваха в социалните мрежи с Microsoft, че компанията смята себе си за "рок звезда" с многомилионна фенска база.

Колекцията се състои от девет артикула, сред които тениски, бейзболни шапки, връхни дрехи и "полуспортни" панталони. Дрехите са резултат от сътрудничеството между Microsoft и основателя и творчески директор на Supervsn Studios Гавин Матийо.

Това е първата така наречена "капсулна колекция" на компанията, обединена от общ стил и философия. Според Microsoft, тя се концентрира върху естетика, която ѝ позволява "да се фокусира върху хората, а не върху дрехите, които носят. Всяка част е създадена умишлено и всяка част в Hardwear има "специално значение".

"Стилът и креативността са във вас, а не върху вас", се казва на страницата на проекта. Това не е първият проект на Microsoft, свързан с продажбата на дрехи. От години компанията продава маркови облекла и други продукти за Xbox. През 2020 г. стартира серия от вдъхновени от Windows пуловери за истинските ценители на творчеството им.

Microsoft пусна модна колекция Hardwear

Microsoft пусна модна колекция Hardwear

Мотивите в дрехите са от Windows XP

| Редактор : Кристиан Антонов 4 1454 Снимка: Microsoft

Магазинът Xbox Gear Shop пусна колекция от дрехи Hardwear с много характерен дизайн и доста високи цени. Тениска със скрийнсейвър на Windows XP на гърба може да бъде закупена за 60 долара. Мнозина специалисти се пошегуваха в социалните мрежи с Microsoft, че компанията смята себе си за "рок звезда" с многомилионна фенска база.

Колекцията се състои от девет артикула, сред които тениски, бейзболни шапки, връхни дрехи и "полуспортни" панталони. Дрехите са резултат от сътрудничеството между Microsoft и основателя и творчески директор на Supervsn Studios Гавин Матийо.

Това е първата така наречена "капсулна колекция" на компанията, обединена от общ стил и философия. Според Microsoft, тя се концентрира върху естетика, която ѝ позволява "да се фокусира върху хората, а не върху дрехите, които носят. Всяка част е създадена умишлено и всяка част в Hardwear има "специално значение".

"Стилът и креативността са във вас, а не върху вас", се казва на страницата на проекта. Това не е първият проект на Microsoft, свързан с продажбата на дрехи. От години компанията продава маркови облекла и други продукти за Xbox. През 2020 г. стартира серия от вдъхновени от Windows пуловери за истинските ценители на творчеството им.