Печалбата на Facebook падна 19 пъти | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Печалбата на Facebook падна 19 пъти
EPA/БГНЕС

Печалбата на Facebook падна 19 пъти

През четвъртото тримесечие на 2012 г. нетната печалба на Facebook е възлязла на 64 млн. долара, което е със 79% по-малко в сравнение със същия период на 2011 г.

17 73
Като цяло за 2012 г., чистата печалбата на най-голямата социална мрежа е намаляла почти 19 пъти – от 1 милиард долара през 2011-а до $53 милиона за миналата година, предаде TechNews. Нетната печалба на една акция на социалната мрежа е оценена на 0,01 долара - в сравнение с 0,46 долара за акция година по-рано.

Приходите на компанията са нараснали с 40% до близо 5 милиарда долара, като същевременно рязко са се увеличили разходите. Приходите от реклама са нараснали с една трета до 4,28 млрд долара, сочи финансовият отчет.

Броят на потребителите на мобилния Facebook е нараснал с 57% на годишна база, достигайки 680 млн. души. Месечната активна аудитория на мрежата през декември е била 1,06 млрд. души, бележейки ръст от 25% спрямо същия месец на 2011 г.

"През 2012 г. ползвателите на социалната мрежа надхвърлиха 1 млрд. и се превърнахме в мобилна компания. Започваме 2013 г. с добър потенциал и ще продължим да инвестираме в реализацията на нашата мисия", изрази оптимизма си за бъдещето на Facebook главният изпълнителен директор и основен акционер Марк Зукърбърг, цитиран от БГНЕС.
Печалбата на Facebook падна 19 пъти

Печалбата на Facebook падна 19 пъти

През четвъртото тримесечие на 2012 г. нетната печалба на Facebook е възлязла на 64 млн. долара, което е със 79% по-малко в сравнение със същия период на 2011 г.

17 73 EPA/БГНЕС
Като цяло за 2012 г., чистата печалбата на най-голямата социална мрежа е намаляла почти 19 пъти – от 1 милиард долара през 2011-а до $53 милиона за миналата година, предаде TechNews. Нетната печалба на една акция на социалната мрежа е оценена на 0,01 долара - в сравнение с 0,46 долара за акция година по-рано.

Приходите на компанията са нараснали с 40% до близо 5 милиарда долара, като същевременно рязко са се увеличили разходите. Приходите от реклама са нараснали с една трета до 4,28 млрд долара, сочи финансовият отчет.

Броят на потребителите на мобилния Facebook е нараснал с 57% на годишна база, достигайки 680 млн. души. Месечната активна аудитория на мрежата през декември е била 1,06 млрд. души, бележейки ръст от 25% спрямо същия месец на 2011 г.

"През 2012 г. ползвателите на социалната мрежа надхвърлиха 1 млрд. и се превърнахме в мобилна компания. Започваме 2013 г. с добър потенциал и ще продължим да инвестираме в реализацията на нашата мисия", изрази оптимизма си за бъдещето на Facebook главният изпълнителен директор и основен акционер Марк Зукърбърг, цитиран от БГНЕС.