59% от американците не вярват на Facebook | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
59% от американците не вярват на Facebook

59% от американците не вярват на Facebook

Проблем с доверието имат и Twitter и Instagram

| Редактор: Иван Ненов 8 1160

Американските потребители изпитват все по-голямо недоверие към социалните мрежи. Това показва проучване на компанията Pew Research Center, цитирано от сп. Fortune.

От него става ясно, че 59% от американците не вярват на Facebook, когато става дума за достоверност на информацията, особено покрай избори и за политически новини като цяло. 48% не вярват на Twitter, а 42% - на Instagram.

Проучването открива, че хората, които използват социалните мрежи за основен източник на новини, като цяло им вярват повече. Само 37% от тях се притесняват за достоверността на новините, които четат чрез социалните мрежи. Същевременно, 50% от хората, които получават новини от телевизия, вестници и новинарски сайтове, казват, че се притесняват за достоверността на новните в социалните мрежи.

Анализът посочва, че само 18% от потребителите използват социалните мрежи като основен източник на новини. Най-голямо доверие има YouTube - едва 17% се съмняват в новините във видеопортала.

59% от американците не вярват на Facebook

59% от американците не вярват на Facebook

Проблем с доверието имат и Twitter и Instagram

| Редактор : Иван Ненов 8 1160

Американските потребители изпитват все по-голямо недоверие към социалните мрежи. Това показва проучване на компанията Pew Research Center, цитирано от сп. Fortune.

От него става ясно, че 59% от американците не вярват на Facebook, когато става дума за достоверност на информацията, особено покрай избори и за политически новини като цяло. 48% не вярват на Twitter, а 42% - на Instagram.

Проучването открива, че хората, които използват социалните мрежи за основен източник на новини, като цяло им вярват повече. Само 37% от тях се притесняват за достоверността на новините, които четат чрез социалните мрежи. Същевременно, 50% от хората, които получават новини от телевизия, вестници и новинарски сайтове, казват, че се притесняват за достоверността на новните в социалните мрежи.

Анализът посочва, че само 18% от потребителите използват социалните мрежи като основен източник на новини. Най-голямо доверие има YouTube - едва 17% се съмняват в новините във видеопортала.