Vivacom
„Операция Жълти стотинки” на Vivacom е най-ефективната кампания на 2011
За втора поредна година дарителската кампания на Vivacom „Операция Жълти стотинки” бе отличена от Фондация „Работилница за граждански инициативи” в сферата на корпоративната социална отговорност.
1
156
Наградата „Заедно” за най-ефективна кампания на 2011 г. бе отредена от независимо жури за телекома, който се състезава с още 30 номинирани компании, в общо пет различни категории.
Националната дарителска инициатива „Операция Жълти стотинки” на Vivacom е разработена по френски модел в помощ на фондация “Надежда за малките”, която предлага алтернатива за временно отглеждане на изоставени бебета и малки деца в „Малка къща” в кв. Княжево. Целта на кампанията е всеки човек, който желае, да пусне своето ресто в една от хилядите кутии, поставени в над 1000 обекта в цялата страна и с помощта на събраните дарения да се подпомогне функционирането на вече изградения дом, където децата получават индивидуална грижа и внимание.
Само за 2011 г. каузата на националния телеком бе подкрепена от общо 12 компании, а през настоящата 2012 г. в нея ще се включат още 9 партньора. Дир.бг е медиен партньор на инициативата.
Това е първата подобна кампания в България, която успява да обедини толкова много фирми от частния сектор около обща кауза, чийто резултат вече е факт – само за миналата година събраните средства надхвърлят 50 000 лева, а всички бебета, настанени в къщата за посочения период вече са настанени в семейства.
Годишните награди на ФРГИ „Заедно“ се провеждат за седма поредна година. Тази година председател на журито беше Омбудсманът на Република България Константин Пенчев.
Националната дарителска инициатива „Операция Жълти стотинки” на Vivacom е разработена по френски модел в помощ на фондация “Надежда за малките”, която предлага алтернатива за временно отглеждане на изоставени бебета и малки деца в „Малка къща” в кв. Княжево. Целта на кампанията е всеки човек, който желае, да пусне своето ресто в една от хилядите кутии, поставени в над 1000 обекта в цялата страна и с помощта на събраните дарения да се подпомогне функционирането на вече изградения дом, където децата получават индивидуална грижа и внимание.
Само за 2011 г. каузата на националния телеком бе подкрепена от общо 12 компании, а през настоящата 2012 г. в нея ще се включат още 9 партньора. Дир.бг е медиен партньор на инициативата.
Това е първата подобна кампания в България, която успява да обедини толкова много фирми от частния сектор около обща кауза, чийто резултат вече е факт – само за миналата година събраните средства надхвърлят 50 000 лева, а всички бебета, настанени в къщата за посочения период вече са настанени в семейства.
Годишните награди на ФРГИ „Заедно“ се провеждат за седма поредна година. Тази година председател на журито беше Омбудсманът на Република България Константин Пенчев.