„Операция Жълти стотинки” на Vivacom е най-ефективната кампания на 2011 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
„Операция Жълти стотинки” на Vivacom е най-ефективната кампания на 2011
Vivacom

„Операция Жълти стотинки” на Vivacom е най-ефективната кампания на 2011

За втора поредна година дарителската кампания на Vivacom „Операция Жълти стотинки” бе отличена от Фондация „Работилница за граждански инициативи” в сферата на корпоративната социална отговорност.

1 156
Наградата „Заедно” за най-ефективна кампания на 2011 г. бе отредена от независимо жури за телекома, който се състезава с още 30 номинирани компании, в общо пет различни категории.

Националната дарителска инициатива „Операция Жълти стотинки” на Vivacom е разработена по френски модел в помощ на фондация “Надежда за малките”, която предлага алтернатива за временно отглеждане на изоставени бебета и малки деца в „Малка къща” в кв. Княжево. Целта на кампанията е всеки човек, който желае, да пусне своето ресто в една от хилядите кутии, поставени в над 1000 обекта в цялата страна и с помощта на събраните дарения да се подпомогне функционирането на вече изградения дом, където децата получават индивидуална грижа и внимание.

Само за 2011 г. каузата на националния телеком бе подкрепена от общо 12 компании, а през настоящата 2012 г. в нея ще се включат още 9 партньора. Дир.бг е медиен партньор на инициативата.

Това е първата подобна кампания в България, която успява да обедини толкова много фирми от частния сектор около обща кауза, чийто резултат вече е факт – само за миналата година събраните средства надхвърлят 50 000 лева, а всички бебета, настанени в къщата за посочения период вече са настанени в семейства.

Годишните награди на ФРГИ „Заедно“ се провеждат за седма поредна година. Тази година председател на журито беше Омбудсманът на Република България Константин Пенчев.
„Операция Жълти стотинки” на Vivacom е най-ефективната кампания на 2011

„Операция Жълти стотинки” на Vivacom е най-ефективната кампания на 2011

За втора поредна година дарителската кампания на Vivacom „Операция Жълти стотинки” бе отличена от Фондация „Работилница за граждански инициативи” в сферата на корпоративната социална отговорност.

1 156 Vivacom
Наградата „Заедно” за най-ефективна кампания на 2011 г. бе отредена от независимо жури за телекома, който се състезава с още 30 номинирани компании, в общо пет различни категории.

Националната дарителска инициатива „Операция Жълти стотинки” на Vivacom е разработена по френски модел в помощ на фондация “Надежда за малките”, която предлага алтернатива за временно отглеждане на изоставени бебета и малки деца в „Малка къща” в кв. Княжево. Целта на кампанията е всеки човек, който желае, да пусне своето ресто в една от хилядите кутии, поставени в над 1000 обекта в цялата страна и с помощта на събраните дарения да се подпомогне функционирането на вече изградения дом, където децата получават индивидуална грижа и внимание.

Само за 2011 г. каузата на националния телеком бе подкрепена от общо 12 компании, а през настоящата 2012 г. в нея ще се включат още 9 партньора. Дир.бг е медиен партньор на инициативата.

Това е първата подобна кампания в България, която успява да обедини толкова много фирми от частния сектор около обща кауза, чийто резултат вече е факт – само за миналата година събраните средства надхвърлят 50 000 лева, а всички бебета, настанени в къщата за посочения период вече са настанени в семейства.

Годишните награди на ФРГИ „Заедно“ се провеждат за седма поредна година. Тази година председател на журито беше Омбудсманът на Република България Константин Пенчев.