Apple: Бяхме на косъм да се откажем от iPhone | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Apple: Бяхме на косъм да се откажем от iPhone

Apple: Бяхме на косъм да се откажем от iPhone

На няколко пъти Apple е била готова да се откаже от проекта iPhone - смартфонът със сензорен екран, който промени мобилната индустрия.

27 95
Инженерите в Купертино са изпитали сериозни трудности при решаване на фундаментални проблеми в конструкцията на устройството, признава главният дизайнер на Apple Джонатан Айв в интервю за "Индипендънт", предаде TechNews.

Така например, при приближаване на смартфона до ухото съприкосновението със сензорния екран предизвиквало набиране на случаен номер. В крайна сметка проблемът бил решен с помощта на датчик за приближение, който изключва екрана при приближаване на устройството до ухото.

Целта на Apple е да създава най-добрите продукти, а не просто добри продукти, допълва Айв. Именно затова портфолиото на компанията включва малък брой устройства. По-малкото продукти позволяват на компанията да отделя повече ресурси за усъвършенстване на всеки един от тях, пояснява главният дизайнер на Apple.

И наистина - Apple завладя различни ниши от пазара само с по една линия на съответните продукти и буквално с един модел, който периодично бива обновяван. Така е при ултратънките лаптопи, където Apple предлага MacBook Air, при таблетите (iPad) и при смартфоните (iPhone).
Apple: Бяхме на косъм да се откажем от iPhone

Apple: Бяхме на косъм да се откажем от iPhone

На няколко пъти Apple е била готова да се откаже от проекта iPhone - смартфонът със сензорен екран, който промени мобилната индустрия.

27 95
Инженерите в Купертино са изпитали сериозни трудности при решаване на фундаментални проблеми в конструкцията на устройството, признава главният дизайнер на Apple Джонатан Айв в интервю за "Индипендънт", предаде TechNews.

Така например, при приближаване на смартфона до ухото съприкосновението със сензорния екран предизвиквало набиране на случаен номер. В крайна сметка проблемът бил решен с помощта на датчик за приближение, който изключва екрана при приближаване на устройството до ухото.

Целта на Apple е да създава най-добрите продукти, а не просто добри продукти, допълва Айв. Именно затова портфолиото на компанията включва малък брой устройства. По-малкото продукти позволяват на компанията да отделя повече ресурси за усъвършенстване на всеки един от тях, пояснява главният дизайнер на Apple.

И наистина - Apple завладя различни ниши от пазара само с по една линия на съответните продукти и буквално с един модел, който периодично бива обновяван. Така е при ултратънките лаптопи, където Apple предлага MacBook Air, при таблетите (iPad) и при смартфоните (iPhone).