Открили технологии и руини на Луната | IT.dir.bg

БГНЕС

Открили технологии и руини на Луната

Бившият ръководител на фотослужбата на лунната лаборатория на НАСА Кен Джонсън ще огласи данни за находки на американските астронавти на Луната, пазени в тайна 40 г. от правителството на САЩ, съобщава РИА Новости.

Кен Джонсън твърди, че преди 40 г. по време на изпълнение на програмата за кацане на Луната американски астронавти са намерили и заснели на лунната повърхност “древни руини от изкуствен произход” и са открили неизвестна преди това технология за управление на гравитацията. Данните обаче са били засекретени от правителството на САЩ, а на ръководената от Кен Джонсън фотослужба било наредено да унищожи всички снимки на намерените на Луната обекти. Джонсън обаче нарушил заповедта и тайно запазил няколко снимки, които се готви да покаже пресконференция днес в Националния клуб на печата във Вашингтон. Той разказал за лунните снимки на Ричард Хогланд, съавтор на книгата “Тъмната мисия – тайната история на НАСА”. Книгата излезе в САЩ миналата седмица и вече е в списъка на бестселърите на “Ню Йорк Таймс“. Ричард Хогланд, бивш консултант на НАСА и известен в САЩ популяризатор на всевъзможни космически тайни, също ще участва в пресконференцията. Хогланд и Джонсън смятат, че тези засекретени находки може да станат причина за нова “лунна надпревара”, в която сега ще се включат освен САЩ, Русия, Китай, Япония и Индия. Те не изключват САЩ да форсират извеждането на совалки, за да приключат предсрочно тази програма и да преминат към новите космически апарати “Констелейшън”, които ще позволят на НАСА да кацне на Луната. Русия също обяви планове да изпрати космонавти на Луната през 2025 г. и да построи там лунна база.

0 289 БГНЕС