Огромни загуби за Panasonic - над $5,5 млрд. | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Огромни загуби за Panasonic - над $5,5 млрд.

Огромни загуби за Panasonic - над $5,5 млрд.

Японската компания Panasonic регистрира чиста загуба от 136,15 милиарда йени (1,7 милиарда долара) между април и септември заради намаляването на продажбите, предаде АФП, цитирана от БГНЕС.

4 180
Тя прогнозира, че за цялата година ще регистрира загуба спрямо прогнозата за печалба преди това.

Компанията, която произвежда електро- и домакински уреди очаква да регистрира чиста загуба от 420 милиарда йени (над 5,5 милиарда долара) в годината до март 2012 г. спрямо прогнозираната преди това печалба от 30 милиарда йени. Причината е в разходите й за реорганизация и преструктуриране.

Загубата през първата половина на годината се дължи на спада на продажбите, разходите за преструктуриране и последиците от земетресението и цунамито на 11 март, съобщи компанията. По-ниските прогнози се дължат "главно на слабите продажби в чужбина, засегнати от изострената ценова конкуренция за дигитални продукти и оскъпяването на йената", съобщи компанията в комюнике.

През същия период на предишната година Panasonic регистрира печалба от 74,72 милиарда йени. Базираната в Осака компания постигна оперативна печалба от 47,60 милиарда йени, което е спад със 71,8% спрямо първото фискално полугодие на 2010 г. Продажбите й са възлизали на 4,01 трилиона йени, спад с 8,3%.
Огромни загуби за Panasonic - над $5,5 млрд.

Огромни загуби за Panasonic - над $5,5 млрд.

Японската компания Panasonic регистрира чиста загуба от 136,15 милиарда йени (1,7 милиарда долара) между април и септември заради намаляването на продажбите, предаде АФП, цитирана от БГНЕС.

4 180
Тя прогнозира, че за цялата година ще регистрира загуба спрямо прогнозата за печалба преди това.

Компанията, която произвежда електро- и домакински уреди очаква да регистрира чиста загуба от 420 милиарда йени (над 5,5 милиарда долара) в годината до март 2012 г. спрямо прогнозираната преди това печалба от 30 милиарда йени. Причината е в разходите й за реорганизация и преструктуриране.

Загубата през първата половина на годината се дължи на спада на продажбите, разходите за преструктуриране и последиците от земетресението и цунамито на 11 март, съобщи компанията. По-ниските прогнози се дължат "главно на слабите продажби в чужбина, засегнати от изострената ценова конкуренция за дигитални продукти и оскъпяването на йената", съобщи компанията в комюнике.

През същия период на предишната година Panasonic регистрира печалба от 74,72 милиарда йени. Базираната в Осака компания постигна оперативна печалба от 47,60 милиарда йени, което е спад със 71,8% спрямо първото фискално полугодие на 2010 г. Продажбите й са възлизали на 4,01 трилиона йени, спад с 8,3%.