Пет отличия спечели А1 на PR Приз 2024
- Екипът на "Корпоративни комуникации" на А1 участва с шест кампании и спечели пет награди от PR Приз 2024
- За поредна година А1 бе сред участниците, спечелили най-голям брой награди, сред които и първо място в категория "Дигитални комуникации".
Комуникационните кампании на А1 спечелиха пет награди на 24-тото издание на PR Приз. Конкурсът е организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Той е най-утвърденият и с дългогодишна история форум у нас, който отличава постиженията на професионалистите в публичните комуникации. Журито оцени високо кампаниите "Интернет за всички", "Дари за децата, А1 ще удвои", "А1 приключение в света на технологиите", "От А1 до Я за дигиталната трансформация" и "Workplace 2.0"на А1, в категории "Дигитални комуникации", "ESG комуникационен проект за подобряване качеството на живот в обществото", "Специално събитие", "B2B комуникационен проект" и "Проект за вътрешни комуникации".
Проектите, с които А1 участва тази година, се съревноваваха с общо петдесет и пет проекта, а наградите бяха връчени по време на официална церемония.
Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации" в А1 България, коментира: "Вярвам, че най-голямата телекомуникационна компания и най-голям системен интегратор в България неслучайно има и най-добрия PR екип. Наградите, които получаваме днес, ни носят удовлетворение, но същевременно ни мотивират да продължаваме да разказваме историите на технологичния бизнес по въздействащ и увлекателен начин."
Журито на конкурса отличи с първа награда проекта "Интернет за всички", с който А1 ежегодно образова децата и младежите на възраст между 5 и 15-годишна възраст. Изданието през 2023 година беше посветено на рисковете в онлайн среда. Чрез интерактивни видеа с геймификация кампанията показваше на младежите как да бъдат по-внимателни и да се предпазват от потенциалните опасности онлайн. Това е още едно признание за проекта, след като преди броени дни А1 спечели единствената награда в категория Branded content/Native Campaign на IAB Mixx Awards.
Второ място в категория "B2B Комуникационен проект" А1 спечели с проекта "От А1 до Я", реализиран със Storio на Икономедиа. Поредицата от 8 статии беше посветена на ICT технологичните услуги на А1 и екипите, които ги създават и предлагат.
Кампанията в "Дари за децата, А1 ще удвои" спечели второ място в категория "ESG комуникационен проект за подобряване качеството на живот в обществото". Второто издание на кампанията в края на 2023 г. надгради възможността клиентите на А1 да допринесат за по-доброто детско здравеопазване през Моят А1, а компанията удвои събраната сума в полза на проект "Светулка".
Вътрешната комуникация в компанията донесе трета награда и в категория "Проект за вътрешни комуникации" с платформата за създаване на ангажираност към служителите чрез съдържание - Workplace 2.0, както и в "Специално събитие", където журито отличи комуникационния подход и добра организация на събитията за служителите и техните деца - "А1 пътешествие в света на технологиите".
Представените проекти бяха оценени от независимо жури от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации и бяха презентирани на живо пред представители на журито и комуникационната общност.
НАЙ
Тайван показа хибрид между танк и бронетранспортьор
Във Франция затвориха сайт на българска компания заради педофилия и хомофобия
Изкуственият интелект влиза в Gmail
Китай успешно върна първите проби от обратната страна на Луната
Първични звездни купове са помогнали за оформянето на галактиките
Китай успешно върна първите проби от обратната страна на Луната
Във Франция затвориха сайт на българска компания заради педофилия и хомофобия
Тайван показа хибрид между танк и бронетранспортьор
Apple планира да автоматизира сглобяването на iPhone
Apple и Meta може да правят AI заедно