Телевизорът остава основен източник за видео | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Телевизорът остава основен източник за видео
EPA/БГНЕС

Телевизорът остава основен източник за видео

Обнадеждаващи данни за пазара на телевизори идват от САЩ. Напук на мненията, че класическият телевизор губи своята роля за сметка на интерактивни устройства с достъп до интернет, потребителите отвъд океана продължават да предпочитат телевизора като център за домашни мултимедийни развлечения, сочи проучване на Nielsen.

0 137
Средно, един американец гледа около 5 часа видео на ден, като 98% от съдържанието се „консумира” от телевизора. Макар и това да е по-малко отколкото преди няколко години, остава фактът, че американците продължават да ползват много активно телевизора и да не го считат за морално остаряло устройство.

Резултатите от изследването за 2011 г. сочат, че почти през цялото време телевизорът се ползва по предназначение - за гледане на предавания и сериали в текущия момент. Делът на геймърските развлечения с телевизора е неголям.

Всеки американец гледа телевизия средно по 33 часа в седмица или по 4,7 часа на ден. Промяната в използването на телевизора за основното му предназначение е само 0,5% спрямо четвъртото тримесечие на 2010 г.

Същевременно, все повече потребители гледат видео на своите смартфони. В сравнение с предходната година, броят им е нараснал с 35,7% до 33,5 млн. души. В близко време мобилните телефони няма да заменят други устройства за гледане на видео, но тяхната роля като устройства за съдържание ще нараства, коментират от Nielsen, предаде TechNews.

В доклада си от май 2011 г. компанията отчете, че през 2010-а за първи път от 20 години насам броят на американските семейства, имащи телевизор, е намалял. През 2011 г. обаче се наблюдава ръст с 8 млн., като общият брой домакинства с телевизори достига 80,2 млн.

През март т.г. изследователската компания NPD DisplaySearch съобщи за първия от 8 години насам спад в продажбите на телевизори. Данните сочат, че през 2011 г. на глобалния пазар са доставени 247,7 млн. телевизора, което е 0,3% по-малко в сравнение с 2010 г.
Телевизорът остава основен източник за видео

Телевизорът остава основен източник за видео

Обнадеждаващи данни за пазара на телевизори идват от САЩ. Напук на мненията, че класическият телевизор губи своята роля за сметка на интерактивни устройства с достъп до интернет, потребителите отвъд океана продължават да предпочитат телевизора като център за домашни мултимедийни развлечения, сочи проучване на Nielsen.

0 137 EPA/БГНЕС
Средно, един американец гледа около 5 часа видео на ден, като 98% от съдържанието се „консумира” от телевизора. Макар и това да е по-малко отколкото преди няколко години, остава фактът, че американците продължават да ползват много активно телевизора и да не го считат за морално остаряло устройство.

Резултатите от изследването за 2011 г. сочат, че почти през цялото време телевизорът се ползва по предназначение - за гледане на предавания и сериали в текущия момент. Делът на геймърските развлечения с телевизора е неголям.

Всеки американец гледа телевизия средно по 33 часа в седмица или по 4,7 часа на ден. Промяната в използването на телевизора за основното му предназначение е само 0,5% спрямо четвъртото тримесечие на 2010 г.

Същевременно, все повече потребители гледат видео на своите смартфони. В сравнение с предходната година, броят им е нараснал с 35,7% до 33,5 млн. души. В близко време мобилните телефони няма да заменят други устройства за гледане на видео, но тяхната роля като устройства за съдържание ще нараства, коментират от Nielsen, предаде TechNews.

В доклада си от май 2011 г. компанията отчете, че през 2010-а за първи път от 20 години насам броят на американските семейства, имащи телевизор, е намалял. През 2011 г. обаче се наблюдава ръст с 8 млн., като общият брой домакинства с телевизори достига 80,2 млн.

През март т.г. изследователската компания NPD DisplaySearch съобщи за първия от 8 години насам спад в продажбите на телевизори. Данните сочат, че през 2011 г. на глобалния пазар са доставени 247,7 млн. телевизора, което е 0,3% по-малко в сравнение с 2010 г.