Основните играчи се фокусират върху пускането на панели с дебелина 40 мм, които ще се доставят масово на пазара през 2012 г. Това ще помогне цените на LED моделите да се доближат до тези на телевизорите, които използват CCFL лампи, съобщи digitimes.com, цитиран от TechNews.

Според Пол Пенг, вицепрезидент на AUO, много потребители искат телевизори с по-добри характеристики, без да плащат повече за това. Ето защо няма смисъл от пускането на високотехнологични LED модели и скъпи 3D телевизори, твърди вицепрезидентът на тайванския производител.

Въпреки тези отчетливи тенденции, AUO няма да прекрати налагането на 3D модели през следващата година. Очаква се през 2011 г. делът на този тип телевизори да възлезе на около 6% от общия обем на продукцията на компанията.