AMD Ryzen заплени японските геймъри | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
AMD Ryzen заплени японските геймъри
Снимка: AMD

AMD Ryzen заплени японските геймъри

Процесорът се радва на огромна популярност сред ентусиастите

| Редактор: Стоян Гогов 12 3137

Ефектът, на който се надяваше Intel с пускането на процесорите Comet Lake, остана незабелязан за японските потребители, които сами сглобяват персоналните си компютри (DIY). AMD Ryzen е на почит сред ентусиастите в Страната на изгряващото слънце, предава technews.bg.

Делът на "червените" процесори в DIY сегмента от японския пазар вече е почти в своя пик, като се измерва с 67,4%, съобщи тематичният уебсайт WCCFTech. За сравнение, делът на процесорите Intel е 32,6%.

Само преди три години, през 2017-а, картината беше съвсем различна, показва графика на BCN Ranking: индивидуалните потребители предпочитаха процесорите на Intel (83,9%), а търсенето на AMD беше на ниво от 16,1% сред купувачите.

Представените статистически данни не засягат конкретен магазин, а целия DIY пазар в Япония. Графиката ясно отразява как Intel загуби всичко за няколко години и реабилитирането засега не се случва.

Данните от Япония са в крак с по-мащабна тенденция - азиатските потребители все повече се запленени от успешните Ryzen процесори. Така например, в Южна Корея AMD вече заема 60% от пазара, макар че до неотдавна Intel беше властелинът там.

AMD Ryzen заплени японските геймъри

AMD Ryzen заплени японските геймъри

Процесорът се радва на огромна популярност сред ентусиастите

| Редактор : Стоян Гогов 12 3137 Снимка: AMD

Ефектът, на който се надяваше Intel с пускането на процесорите Comet Lake, остана незабелязан за японските потребители, които сами сглобяват персоналните си компютри (DIY). AMD Ryzen е на почит сред ентусиастите в Страната на изгряващото слънце, предава technews.bg.

Делът на "червените" процесори в DIY сегмента от японския пазар вече е почти в своя пик, като се измерва с 67,4%, съобщи тематичният уебсайт WCCFTech. За сравнение, делът на процесорите Intel е 32,6%.

Само преди три години, през 2017-а, картината беше съвсем различна, показва графика на BCN Ranking: индивидуалните потребители предпочитаха процесорите на Intel (83,9%), а търсенето на AMD беше на ниво от 16,1% сред купувачите.

Представените статистически данни не засягат конкретен магазин, а целия DIY пазар в Япония. Графиката ясно отразява как Intel загуби всичко за няколко години и реабилитирането засега не се случва.

Данните от Япония са в крак с по-мащабна тенденция - азиатските потребители все повече се запленени от успешните Ryzen процесори. Така например, в Южна Корея AMD вече заема 60% от пазара, макар че до неотдавна Intel беше властелинът там.