Spotify пусна конкурент на Clubhouse
Вписалите се могат да зададат своите интереси, за да получат препоръки за подходящи стаи
Шведската компания Spotify обяви нова услуга, която на практика е конкурент на набралото популярност през последните месеци приложение Clubhouse. Предложението се казва Spotify Greenroom и е достъпно за iOS и Android през отделно приложение, което служи за достъп в реално време до аудио чатове на различни теми, предава Mobile Bulgaria.
Greenhouse е базирано на услугата Locker Room, която имаше фокус върху разговорите на спортни теми и беше придобита от Spotify през март със закупуването на компанията Betty Labs. От днес Spotify Greenroom е достъпно в новата си форма за потребителите в над 135 страни по света.
Приложението включва характерната цветова гама на Spotify от черно и зелено и осигурява възможност на всеки потребител да създаде своя стая с аудио чат в реално време или да се включи в стартирани от други. Възможно е вписването с името и паролата от Spotify, но това не е задължително и потребителите могат да създадат нови профили.
Вписалите се могат да зададат своите интереси, за да получат препоръки за подходящи стаи. На разположение са възможности за запис на разговорите, така че после да бъдат разпространени като подкасти. Освен спортното съдържание Spotify обещава да разшири темите с такива посветени на музика, култура и забавления.
Компанията ще стартира и специален фонд, който ще позволи на създателите на съдържание да монетизират своята работа. Всеки желаещ да се включи може да се запише за допълнителна информация.