Статистика: Виртуалната реалност е опасна за здравето | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Статистика: Виртуалната реалност е опасна за здравето
Снимка: iStock by Getty Images

Статистика: Виртуалната реалност е опасна за здравето

Много потребители падат или се блъскат, докато са с шлем на главата си

| Редактор: Стоян Гогов 2 2075

The Wall Street Journal пише, че нарастващата популярност на очилата и шлемовете за виртуална реалност има предвидим страничен ефект - потребителите им се нараняват все повече. Това става, защото те не могат да видят къде стъпват, удрят или ритат, когато са в игра.

Основен виновник са потапящите интерактивни игри, които изискват движение, сходно извършване на напрегната физическа активност. Освен да се блъскат в стени и предмети, потребителите често губят равновесие и падат на пода.

Инцидентите могат да са доста неприятни. Освен очакваните синини и временна болка зачестяват случаите на изкълчено рамо, счупен крайник и дори счупен врат.

С непрекъснато нарастваща пазарна стойност, която към този момент е оценена на стотици милиарди долари, VR без съмнение е тук, за да остане. Изглежда, че свързаните с нея наранявания също ще продължат да се трупат.Много е вероятно скоро да се появят и първите системи за физическа безопасност при употреба на VR.

Статистика: Виртуалната реалност е опасна за здравето

Статистика: Виртуалната реалност е опасна за здравето

Много потребители падат или се блъскат, докато са с шлем на главата си

| Редактор : Стоян Гогов 2 2075 Снимка: iStock by Getty Images

The Wall Street Journal пише, че нарастващата популярност на очилата и шлемовете за виртуална реалност има предвидим страничен ефект - потребителите им се нараняват все повече. Това става, защото те не могат да видят къде стъпват, удрят или ритат, когато са в игра.

Основен виновник са потапящите интерактивни игри, които изискват движение, сходно извършване на напрегната физическа активност. Освен да се блъскат в стени и предмети, потребителите често губят равновесие и падат на пода.

Инцидентите могат да са доста неприятни. Освен очакваните синини и временна болка зачестяват случаите на изкълчено рамо, счупен крайник и дори счупен врат.

С непрекъснато нарастваща пазарна стойност, която към този момент е оценена на стотици милиарди долари, VR без съмнение е тук, за да остане. Изглежда, че свързаните с нея наранявания също ще продължат да се трупат.Много е вероятно скоро да се появят и първите системи за физическа безопасност при употреба на VR.