Потребителите си дават почивка от Facebook | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Потребителите си дават почивка от Facebook
freeimages.com

Потребителите си дават почивка от Facebook

Над 60 процента от потребителите на социалната мрежа Facebook са си давали доброволно отдих от сайта поне един път за няколко седмици заради липса на време, скучно съдържание или прекалено много вълнения, според оповестеното снощи проучване на изследователския център Пю (Pew Research Center), цитирано от ДПА и БТА.

5 124
Макар Facebook да остава най-популярната социална мрежа, като над две трети от възрастните американци са регистрирани в сайта, проучването сочи, че броят на активните потребители постоянно се колебае.

Проучването обхваща над 1000 възрастни, които живеят в САЩ. Според него основните причини за това потребителите да си почиват от Facebook са прекалена заетост, отслабване на интереса към сайта, възприемането му като загуба на време, прекалено многото драма между приятели и безпокойството от това, че се прекарва много време в сайта.

Данните от проучването сочат също така, че 20 процента от потребителите на интернет, които в момента нямат профил във Facebook, са били регистрирани преди в него, но са се отказали да го ползват.

Потребителите на Facebook губят интерес към сайта като цяло. Докато 59 процента от активните потребители отбелязват, че сайтът е толкова важен за тях, колкото е бил и преди година, 28 процента посочват, че сега социалната мрежа им е по-малко интересна. Само 12 процента казват, че сайтът им е по-интересен сега, отколкото миналата година.

Говорител на Facebook отхвърли данните от проучването, като посочи, че интересът към сайта остава силен.

Печалбата на Facebook падна 19 пъти
Кои Facebook приятели искат да правят секс с вас
Потребителите си дават почивка от Facebook

Потребителите си дават почивка от Facebook

Над 60 процента от потребителите на социалната мрежа Facebook са си давали доброволно отдих от сайта поне един път за няколко седмици заради липса на време, скучно съдържание или прекалено много вълнения, според оповестеното снощи проучване на изследователския център Пю (Pew Research Center), цитирано от ДПА и БТА.

5 124 freeimages.com
Макар Facebook да остава най-популярната социална мрежа, като над две трети от възрастните американци са регистрирани в сайта, проучването сочи, че броят на активните потребители постоянно се колебае.

Проучването обхваща над 1000 възрастни, които живеят в САЩ. Според него основните причини за това потребителите да си почиват от Facebook са прекалена заетост, отслабване на интереса към сайта, възприемането му като загуба на време, прекалено многото драма между приятели и безпокойството от това, че се прекарва много време в сайта.

Данните от проучването сочат също така, че 20 процента от потребителите на интернет, които в момента нямат профил във Facebook, са били регистрирани преди в него, но са се отказали да го ползват.

Потребителите на Facebook губят интерес към сайта като цяло. Докато 59 процента от активните потребители отбелязват, че сайтът е толкова важен за тях, колкото е бил и преди година, 28 процента посочват, че сега социалната мрежа им е по-малко интересна. Само 12 процента казват, че сайтът им е по-интересен сега, отколкото миналата година.

Говорител на Facebook отхвърли данните от проучването, като посочи, че интересът към сайта остава силен.

Печалбата на Facebook падна 19 пъти
Кои Facebook приятели искат да правят секс с вас