Google не е подвеждал австралийците, реши съдът | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google не е подвеждал австралийците, реши съдът
EPA/БГНЕС

Google не е подвеждал австралийците, реши съдът

Американската компания Google, собственик на най-популярната в света интернет търсачка, не е подвеждала австралийските потребители, представяйки платени рекламни линкове като обикновени линкове, които са резултат от търсенето в интернет, постанови днес австралийският върховен съд, цитиран от световните агенции.

0 104
Решението на съда отменя постановление на съд от по-ниска инстанция, който се беше съгласил с жалбата на австралийската комисия за защита на конкуренцията и потребителите, че американската компания представя платено съдържание като резултати от търсенето в интернет, отбелязва ДПА, цитирана от БТА.

С днешното решение се слага край на шестгодишна съдебна битка за платените линкове, които се появяват при използването на търсачката на Google. В жалбата на комисията се твърди, че Google насочва хората, които ползват търсачката на компанията, към определен продавач на автомобили, когато те търсят коли в търговски сайт.

От началото на съдебната битка Google започна да посочва кои от резултатите са платена реклама като ги поставя в леко оцветен правоъгълник при появата им сред останалите нормално генерирани резултати от търсенето.
Google не е подвеждал австралийците, реши съдът

Google не е подвеждал австралийците, реши съдът

Американската компания Google, собственик на най-популярната в света интернет търсачка, не е подвеждала австралийските потребители, представяйки платени рекламни линкове като обикновени линкове, които са резултат от търсенето в интернет, постанови днес австралийският върховен съд, цитиран от световните агенции.

0 104 EPA/БГНЕС
Решението на съда отменя постановление на съд от по-ниска инстанция, който се беше съгласил с жалбата на австралийската комисия за защита на конкуренцията и потребителите, че американската компания представя платено съдържание като резултати от търсенето в интернет, отбелязва ДПА, цитирана от БТА.

С днешното решение се слага край на шестгодишна съдебна битка за платените линкове, които се появяват при използването на търсачката на Google. В жалбата на комисията се твърди, че Google насочва хората, които ползват търсачката на компанията, към определен продавач на автомобили, когато те търсят коли в търговски сайт.

От началото на съдебната битка Google започна да посочва кои от резултатите са платена реклама като ги поставя в леко оцветен правоъгълник при появата им сред останалите нормално генерирани резултати от търсенето.