„Гемиус“ стартира нова онлайн платформа
Тя позволява да се обединят в едно данни от измерванията на различните медии в България - телевизия, интернет, радио, преса, външна реклама и др
От началото на октомври "Гемиус" премина към нова платформа за измерване аудиторията на уебсайтовете в България. Данните в gemiusAudience вече се представят изцяло онлайн и са достъпни не през досегашния специализиран софтуер, а с обикновен браузър, което позволява бърз и изключително лесен достъп, дори от мобилен телефон или таблет когато човек е в движение.
Платформата gemiusAudience вече се базира и на изцяло нова методология, наречена "constant panel". При нея броят на панелистите, от които се извличат данните за медия планирането, вече се равнява на броя на населението в България, като всеки панелист получава свой "отпечатък" от включените в платформата различни социо-демографски панели - например за измерване на телевизия, интернет, радио, преса, външна реклама (outdoor) и др. Така новата методология предоставя техническата възможност на рекламодатели и агенции да получат информация за очаквания пълен обхват (TOTAL reach) на всяка своя бъдеща рекламна кампания, като припокриването на аудиториите в различните медийни канали ще бъде елиминирано. На практика това би позволило много по-оптимално планиране на всички бъдещи рекламни кампании и постигане на много по-голям обхват с един и същ бюджет.
За демонстрация на тези нови възможности на платформата, до края на 2021г. към стандартните данни от "cookie" панела, измерващ трафика на официално участващите в проучването gemiusAudience сайтове и апликации, са добавени и данни от втори панел, който измерва потреблението само от компютри на групите сайтове на Google и Facebook, сайтовете на някои телекоми, банки, куриерски фирми, сайтове за онлайн търговия, залагания и др.
Въвеждането на "constant panel" ще допринесе и за по-пълно измерване на резултатите от вече проведените онлайн рекламни кампании. В gemiusDirectEffect вече имаме данни за социо-демографския профил на хората, които реално са имали досег с дадена онлайн кампания - както от компютри, така и от мобилни устройства. Това е безценна информация за всички рекламодатели, която им позволява да разберат до каква аудитория реално е достигнала кампанията им, а също и каква част от хората са били от тяхната целева група. За момента, тази информация в България може да бъде предоставена само от "Гемиус". Всички останали продукти за измерване на аудиториите на онлайн рекламни кампании дават информация единствено и само за броя на "cookies", което не е достатъчно, за да се получат данни за обхвата (reach), а също и за целевата (target) група, за която са предназначени.
За да може всеки да се запознае с новата платформа и нейните функционалности, компанията е подготвила демо акаунт със свободен достъп, който ще бъде активен до 15.12.2021 г. Можете да се възползвате от тази възможност и да се запознаете с платформата от първо лице на:
Email: [email protected]
Pass: Gemius11
НАЙ
За пръв път от края на Втората световна война Япония се сдоби със самолетоносач
Веднъж на милиард години: Наблюдаваха как две форми на живот се сливат в една
Иновативен инструментариум ще улеснява процесите за обогатяване на данни
Американска компания работи по технология за "незабавна доставка от космоса"
Вижте какво може новият робот на Boston Dynamics (видео)
За пръв път от края на Втората световна война Япония се сдоби със самолетоносач
"Майкрософт" засече руски онлайн пропагандатори, прицелени в изборите в САЩ
Веднъж на милиард години: Наблюдаваха как две форми на живот се сливат в една
Вижте какво може новият робот на Boston Dynamics (видео)
Срина се работата на спешния телефон 911 в САЩ