В днешно време все повече бизнеси се дигитализират. Дори най-дребните и семейни фирми имат или собствен сайт, или поне страница във Facebook. Онлайн присъствието може да направи всяко начинание по-успешно, привличайки допълнително внимание и интерес. Но не всеки успява  да се възползва максимално от възможностите, които дигитализацията предоставя. Навярно поне веднъж сте срещали страница в социалните мрежи, която е далеч от потенциала си. Понякога сте виждали спонсорирана публикация, на която нещо й липсва. Реклама, която "стреля напосоки". Ако сте бизнес или социален предприемач, то този материал е за вас.

За да развиете успешно своето начинание, имате нужда от правилното онлайн присъствие. А то е възможно благодарение на точната информация, с която да изготвите своите маркетингови стратегии.

Разполагате ли с правилните данни, може да сте по-сигурни, че парите за реклама не са били напразно. Но понякога за това не е достатъчно да имате само своите данни.

Знаете ли, че вече можете да видите тайната зад успешното онлайн присъствие на свои конкуренти или бизнеси, чийто модел намирате за успешен?

Новият инструмент на Gemius

Gemius е международна компания, която измерва и анализира онлайн данни. Най-новият инструмент на компанията е насочен към всеки, които иска да състави стратегия са онлайн присъствие. Това е по-лесно от всякога, защото вече може да анализирате данните на тези начинания, които намирате за успешни.

AdReal е мощен инструмент, чиято цел е да създаде нужната неограничена прозрачност за всеки рекламодател. С негова помощ може да aнализирате рекламните стратегии на конкурентите си и да получите необходимата информация и прозрачност за българския дигитален пазар, независимо от ограниченията на "walled gardens", налагани от Facebook и Google.

Ако досега сте могли да анализирате данните само от собствените си рекламни кампании, то отсега нататък ще имате възможност да анализирате стратегиите на всичките си конкуренти, подкрепени с толкова информация и подробности, колкото имате и за собствените си онлайн рекламни кампании.

Какво да очаквате от Gemius AdReal?

В AdReal на Gemius имате възможност за мигновено проучване на онлайн присъствието на всеки. За Ваше допълнително улеснение резултатите са презентирани нагледно чрез възможност да избирате фокуса според проучването си: данните за конкретен бранд (търговска марка) или обобщените данни за всички брандове на една компания, данни за отделен уеб сайт и обобщена информация за всички страници на дадената медия.

Допълнително имате възможност да изберете и различни видове доклади на база индустрия, времеви диапазон, както и по много други показатели.

AdReal може да ви даде и подробен отговор, за това:

  • Колко пъти дадена реклама е показана на един потребител;
  • На какъв процент от целевата група е достигнала;
  • Брой на импресиите, считани за видими съгласно стандартите за видимост на IAB, процент на видимите импресии, средна видимост от времева гледна точка на дадена реклама според критериите за видимост на IAB и др.

AdReal е идеален помощник, ако искате да намерите успешна маркетинговата стратегия. Всъщност, инструмента е толкова добър, че вече има множество престижни награди в индустрията.

Едно от най-значимите признания е това за най-добър продукт (първо място) в областта на онлайн проучванията за Европа (от IAB Europe Research Awards & MRS Best Innovation).

Как работи Gemius AdReal?

AdReal използва напълно нова методология, наречена Constant Panel - моделиран виртуален панел с постоянни тегла, който симулира пълния размер на населението в България на възраст от 15 до 69 години.

За референция се използват статистическите данни на НСИ от последното преброяване, което позволява екстраполиране на изводи за цялата популация от интернет потребители на персонални компютри.

Данните в AdReal са базирани на внимателно подбран панел от над 3 000 панелисти, съставен от разнообразна група интернет потребители, които са инсталирали софтуер на "Гемиус" в своите настолни браузъри. Всеки ден софтуерът събира информация за повече от 50 000 онлайн реклами (Display html5, rich media, flash, images, sponsored links, Video in-stream, out-stream, in-display, social media video и Search ads), които се категоризират в над 5 000 бранда, разпределени в 17 индустрии + подиндустрии.

Данните се претеглят към цялата спомената популация от интернет потребители на персонални компютри в България, изчислява се социо-демографски профил на достигнатата аудитория и се публикуват на следващия ден в удобен онлайн базиран интерфейс или са налични чрез АРI.

Може да изпробвате възможностите на AdReal с демо акаунт

Ако искате да се убедите във възможностите на AdReal, то имате възможност да разгледате платформата през следващите три дни. За целта може да ползвате демо акаунт, който може да регистрирате ТУК >>>