Xiaomi иска да изпревари Apple и Samsung | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Xiaomi иска да изпревари Apple и Samsung
EPA/БГНЕС

Xiaomi иска да изпревари Apple и Samsung

Китайската компания Xiaomi обяви амбициозната си цел да измести Apple и Samsung, като стане номер едно при смартфоните в глобален мащаб.

167 272
По време на конференция в Китай основателят на Xiaomi Лей Джун обяви, че мисията на компанията е в период от 5 до 10 години да стане световен лидер, предаде "Гардиън", цитиран от Mobile Bulgaria.

Xiaomi, която е само на 3 години, се изкачи на трето място сред производителите на смартфони за третото тримесечие на годината, но се задържа там по-малко от 24 часа - след придобиването на Motorola Lenovo увеличи пазарния си дял до 8,7% и измести компанията на Лей Джун, която държи 5,3%.

Продуктите на фирмата доминират на местния китайски пазар.

Според Лей Джун идеята е да се наблегне върху пазара в Индия, където марката също има сериозни позиции, а наблюдателите прогнозират огромен ръст в следващите години.

Досега успехът на Xiaomi се дължеше предимно на изключително агресивната ценова политика, както и на добри дизайнерски решения, които очевидно спечелиха потребителите в Азия. За постигане на амбициозната задача за глобално лидерство обаче ще е необходимо китайците да стъпят сериозно в САЩ и в Европа, където за момента техните продукти или не се предлагат изобщо, или имат само периферно присъствие.

Apple: Лесно е да се каже, трудно да се направи

Главният юридически съветник и старши вицепрезидент по правни и държавни въпроси в Apple Брус Сюъл каза на конференцията относно дръзкото изявление на Лей Юн, че е "лесно да се каже, но трудно да се направи".

Той добави, че в Китай има "много добри конкурентни телефони".
Xiaomi иска да изпревари Apple и Samsung

Xiaomi иска да изпревари Apple и Samsung

Китайската компания Xiaomi обяви амбициозната си цел да измести Apple и Samsung, като стане номер едно при смартфоните в глобален мащаб.

167 272 EPA/БГНЕС
По време на конференция в Китай основателят на Xiaomi Лей Джун обяви, че мисията на компанията е в период от 5 до 10 години да стане световен лидер, предаде "Гардиън", цитиран от Mobile Bulgaria.

Xiaomi, която е само на 3 години, се изкачи на трето място сред производителите на смартфони за третото тримесечие на годината, но се задържа там по-малко от 24 часа - след придобиването на Motorola Lenovo увеличи пазарния си дял до 8,7% и измести компанията на Лей Джун, която държи 5,3%.

Продуктите на фирмата доминират на местния китайски пазар.

Според Лей Джун идеята е да се наблегне върху пазара в Индия, където марката също има сериозни позиции, а наблюдателите прогнозират огромен ръст в следващите години.

Досега успехът на Xiaomi се дължеше предимно на изключително агресивната ценова политика, както и на добри дизайнерски решения, които очевидно спечелиха потребителите в Азия. За постигане на амбициозната задача за глобално лидерство обаче ще е необходимо китайците да стъпят сериозно в САЩ и в Европа, където за момента техните продукти или не се предлагат изобщо, или имат само периферно присъствие.

Apple: Лесно е да се каже, трудно да се направи

Главният юридически съветник и старши вицепрезидент по правни и държавни въпроси в Apple Брус Сюъл каза на конференцията относно дръзкото изявление на Лей Юн, че е "лесно да се каже, но трудно да се направи".

Той добави, че в Китай има "много добри конкурентни телефони".