Xiaomi се радва на сериозна популярност в Европа и в частност у нас, като компанията предлага разнообразни продукти на достъпни цени. Тайната зад това ни припомня главният изпълнителен директор на компанията Лей Джун, а тя се корени в ниския процент на печалба, която прилагат китайците, - между 8 и 9%. така на практика можем да наречем Xioami една от най-малко алчните компании, като на противоположния край би стоял Apple.

През третото тримесечие Xioami отчита приходи на стойност 53.7 милиарда юана (6.9 милиарда евро), което представлява увеличение от 5.5% на годишна база. Отчита се обаче спад в приходите от продажбата на смартфони със 7.8%, а за периода са доставени 32.1 милиона устройства, предава Mobile Bulgaria.

Лей Джун очаква стойността на смартфоните като цяло да се повиши с фокусирането върху 5G свързаността. Въпреки това според него Xiaomi ще може да предложи конкурентни цени и в този сегмент. Компанията разчита основно на онлайн продажби на пазарите, в които присъства официално, което ѝ позволява да ограничи разходите си за поддръжка на обширна мрежа от магазини.