Apple се извини за грешките в картите | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Apple се извини за грешките в картите
EPA/БГНЕС

Apple се извини за грешките в картите

Главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук се извини на клиентите на потребителския гигант, които са били разочаровани от фрапантните грешки в новата картографска услуга Apple Maps и ги насочи към конкурентни услуги като Google Maps, предаде Ройтерс.

15 212
Apple стартира своя собствена картографска услуга по-рано този месец, когато дойде дългоочаквания ъпдейт на мобилната й софтуерна платформа iOS 6 и започнаха продажбите на iPhone 5. Потребители обаче се оплакват, че програмата на Apple има множество географски грешки, недостиг на информация и липса на характеристики, на които се дължи популярността на услугата, предлагана от Google.

"Изключително много съжаляваме за разочарованието, което това причини нашите клиенти и правим всичко възможно, за да подобрим картите", се казва в писмото до клиентите, което публикува на страницата на компанията Тим Кук, добавяйки, че Apple не е успяла в ангажимента си да предостави "възможно най-доброто изживяване" на клиентите си.

Шефът на Apple препоръча на потребителите на iPhone и iPad да изтеглят картографски услуги на техните конкуренти, налични в App Store, докато компанията подобрява продуктa.

"Докато подобряваме Apple Maps, можете да опитате алтернативи чрез изтеглянето на картографски приложения от App Store като Bing, MapQuest и Waze, или да използвате Google или Nokia Maps като отидете на техните интернет страници и създадете икона на вашия начален екран за тяхното уеб приложение", казва той в писмото.

Наскоро председателят на борда на директорите на Google Ерик Шмид заяви, че интернет гигантът не e предприемал никакви мерки, за да осигури Google Maps за iPhone 5. "Смятаме, че щеше да е по-добре, ако бяха останали с нашата услуга. Но какво ли знам аз?", заяви Шмид пред малка група репортери в Токио.
Apple се извини за грешките в картите

Apple се извини за грешките в картите

Главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук се извини на клиентите на потребителския гигант, които са били разочаровани от фрапантните грешки в новата картографска услуга Apple Maps и ги насочи към конкурентни услуги като Google Maps, предаде Ройтерс.

15 212 EPA/БГНЕС
Apple стартира своя собствена картографска услуга по-рано този месец, когато дойде дългоочаквания ъпдейт на мобилната й софтуерна платформа iOS 6 и започнаха продажбите на iPhone 5. Потребители обаче се оплакват, че програмата на Apple има множество географски грешки, недостиг на информация и липса на характеристики, на които се дължи популярността на услугата, предлагана от Google.

"Изключително много съжаляваме за разочарованието, което това причини нашите клиенти и правим всичко възможно, за да подобрим картите", се казва в писмото до клиентите, което публикува на страницата на компанията Тим Кук, добавяйки, че Apple не е успяла в ангажимента си да предостави "възможно най-доброто изживяване" на клиентите си.

Шефът на Apple препоръча на потребителите на iPhone и iPad да изтеглят картографски услуги на техните конкуренти, налични в App Store, докато компанията подобрява продуктa.

"Докато подобряваме Apple Maps, можете да опитате алтернативи чрез изтеглянето на картографски приложения от App Store като Bing, MapQuest и Waze, или да използвате Google или Nokia Maps като отидете на техните интернет страници и създадете икона на вашия начален екран за тяхното уеб приложение", казва той в писмото.

Наскоро председателят на борда на директорите на Google Ерик Шмид заяви, че интернет гигантът не e предприемал никакви мерки, за да осигури Google Maps за iPhone 5. "Смятаме, че щеше да е по-добре, ако бяха останали с нашата услуга. Но какво ли знам аз?", заяви Шмид пред малка група репортери в Токио.