Instagram профилът на певеца Атанас Колев стана централен елемент в кампанията за безопасен интернет и дигитална грамотност "От теб зависи" на Теленор по повод Международния ден за безопасен интернет на 5 февруари. През целия ден Наско оставяше решението за това какво да прави на своите фенове, които гласуваха чрез анкети в Instagram историите на певеца. Интернет потребителите решаваха какво ще направи той - от избора му на закуска, до това какво да публикува във Facebook профила на свой приятел и дали да публикува чужди голи снимки. Целта на въпросите бе да демонстрират различните опасности в интернет.

В края на кампанията Наско разкри, че предизвикателствата са част от кампанията на Теленор и призова феновете си да не прибягват до крайности в името на популярността си онлайн и да не оставят интернет да контролира истинския им живот. Кампанията "От теб зависи" се провежда за втора година по повод Международния ден за безопасен интернет, съвместно с Националния център за безопасен интернет. На сайта на кампанията има материали, които да помогнат на подрастващите да научат повече за опасностите в интернет и как да се борят с тях.

Също така, на 5 февруари Теленор награди най-добрите участници в програмата "Киберскаут" за 2018 г. Програмата на Центъра за безопасен интернет и Теленор се провежда от 2015 година насам и има за цел да повиши информираността на учениците и техните преподаватели относно рисковете в интернет и начините за тяхното преодоляване. През 2018 г. бяха обучени общо 506 ученика от 28 училища в 16 населени места. През различни дейности те успяха да достигнат до още 2000 техни връстника и най-добрите заеха първите места в национално състезание между различните отряди.

От 2006 г. Теленор традиционно и активно подкрепя инициативите за осигуряване на безопасен интернет, сред които Речник на социалните мрежи и Наръчник за видовете онлайн-тормоз. Компанията бе първият телеком в България, който въведе филтър за блокиране на материали в интернет, които съдържат сексуална злоупотреба с деца.

Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3,1 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group. PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, Азия и Северна Америка. Групата притежава активи на стойност почти 38 млрд. евро (към 30 юни 2018 г.).