Де Сантос е ресторант, който въвежда електронната система в началото на август и така се превръща в първия високотехнологичен ресторант в Ню Йорк, изцяло управляван с iPad-и.

„Клиентите го харесват”, споделят собствениците на заведението. Въпреки че звучи като лудост да замениш обикновен бележник, струващ 1.50 долара за таблет на стойност 500 долара, собствениците на Де Сантос, твърдят, че новата система пести пари и позволява на ресторантът да е в крак с модата, като същевременно рационализира работния процес.
„Всеки бизнес е наясно, че технологиите са важен инструмент. Мисля, че в ресторантьорския бизнес винаги ни е липсвал визуалния аспект на технологиите.”

Собствениците разчитат на баланса между стил и съдържание, което ги провокира да инсталират iPad-и на различни места в ресторанта, както по естетически причини, така и по бизнес съображения. iPad може да се справи с всякакъв вид работа в ресторанта. Като се започне с взимането на поръчки, изпращането им до готвача и плащането на сметката – всичко става много по-просто и икономически и време-ефективно. Освен това устройствата се използват, за да демонстрират как изглежда всяко едно ястие от менюто, за да няма разочаровани клиенти от дадено ястие.

След като вземат поръчката сервитьорите я изпращат чрез безжична връзка до кухнята, а това им спестява доста време, което могат да използват, за да вземат повече поръчки и да отделят специално внимание на всеки клиент. Друга от екстрите на високотехнологичния ресторант е, че можеш да платиш сметката си директно от iPad устройството, а ако клиентите искат касова бележка, могат да им я изпратят по имейл.

Целта на технологията е да се осигури по-бързо обслужване на клиентите, по-малко грешки, доволни клиенти, повече продажби и по-висока печалба, твърдят собствениците на хай-тек ресторанта.