Netflix окончателно ще забрани споделянето на акаунти | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Netflix окончателно ще забрани споделянето на акаунти
Снимка: iStock by Getty Images

Netflix окончателно ще забрани споделянето на акаунти

Услугата увеличава резолюцията на най-достъпния си абонаментен план

| Редактор: Кристиан Антонов 7 3790

Netflix ще направи промени в бюджетната тарифа на услугата, спонсорирана отчасти от реклами - видео резолюцията ще се увеличи от 720 на 1080 p и ще се появи възможност за гледане на медийно съдържание на две устройства едновременно. В същото време на потребителите в САЩ ще бъде забранено да споделят един акаунт между различни домакинства - такива мерки вече са приети в Канада и някои други държави.

Разделителната способност на абонаментния план "реклама" ще се увеличи от днес на 1080 p за потребителите в Канада и Испания. В другите държави подобна функционалност ще се появи малко по-късно. Компанията очаква, че тази промяна ще направи тарифата по-привлекателна за още по-широк кръг потребители. Още повече, че бюджетният план добавя възможност за гледане на видео на две устройства едновременно.

Планът за 6,99 долара беше представен през ноември миналата година. Според компанията приходите в САЩ от всеки абонат на промоционалната тарифа като цяло са по-високи от приходите от напълно платените абонаменти, струващи 15,99 долара на месец. Netflix подчертава, че на потребителите на бюджетната тарифа осигурява достъп до 95% от съдържанието на сайта - подобна схема се оказала изгодна не само за потребителската аудитория, но и за бизнеса.

Приходите и печалбата за първото тримесечие приблизително съвпадат със средните оценки на анализаторите. Печалбата на акция достигна 2,88 долара, а приходите - 8,162 млрд. долара. Insider Intelligence прогнозира, че Netflix ще генерира 770 млн. долара приходи от реклама през тази година, а през 2024 г. тази цифра ще нарасне до 1,9 млрд. долара. От януари до март Netflix набра 1,75 млн. абонати, което не отговаря на прогнозата на анализаторите за 2,06 млн. абонати.

В същото време Netflix систематично затяга политиката си по отношение на възможността за споделяне на пароли за споделяне на акаунти между различни домакинства, което е много разпространена практика по света. Съобщава се, че тази функция вече ще бъде блокирана в САЩ. Преди това тя беше забранена в Канада, Нова Зеландия, Испания и Португалия и се оказва, че въпреки недоволството на потребителите броят на платените абонаменти само нараства, въпреки че някои клиенти се отказват от услугите на Netflix.

Друга новина е свързана с рационализирането на дейността на Netflix. Компанията възнамерява скоро да закрие сайта за продажба на дискове DVD.com. Услугата за търговия с DVD по пощата ще бъде закрита след 25 години работа.

Netflix окончателно ще забрани споделянето на акаунти

Netflix окончателно ще забрани споделянето на акаунти

Услугата увеличава резолюцията на най-достъпния си абонаментен план

| Редактор : Кристиан Антонов 7 3790 Снимка: iStock by Getty Images

Netflix ще направи промени в бюджетната тарифа на услугата, спонсорирана отчасти от реклами - видео резолюцията ще се увеличи от 720 на 1080 p и ще се появи възможност за гледане на медийно съдържание на две устройства едновременно. В същото време на потребителите в САЩ ще бъде забранено да споделят един акаунт между различни домакинства - такива мерки вече са приети в Канада и някои други държави.

Разделителната способност на абонаментния план "реклама" ще се увеличи от днес на 1080 p за потребителите в Канада и Испания. В другите държави подобна функционалност ще се появи малко по-късно. Компанията очаква, че тази промяна ще направи тарифата по-привлекателна за още по-широк кръг потребители. Още повече, че бюджетният план добавя възможност за гледане на видео на две устройства едновременно.

Планът за 6,99 долара беше представен през ноември миналата година. Според компанията приходите в САЩ от всеки абонат на промоционалната тарифа като цяло са по-високи от приходите от напълно платените абонаменти, струващи 15,99 долара на месец. Netflix подчертава, че на потребителите на бюджетната тарифа осигурява достъп до 95% от съдържанието на сайта - подобна схема се оказала изгодна не само за потребителската аудитория, но и за бизнеса.

Приходите и печалбата за първото тримесечие приблизително съвпадат със средните оценки на анализаторите. Печалбата на акция достигна 2,88 долара, а приходите - 8,162 млрд. долара. Insider Intelligence прогнозира, че Netflix ще генерира 770 млн. долара приходи от реклама през тази година, а през 2024 г. тази цифра ще нарасне до 1,9 млрд. долара. От януари до март Netflix набра 1,75 млн. абонати, което не отговаря на прогнозата на анализаторите за 2,06 млн. абонати.

В същото време Netflix систематично затяга политиката си по отношение на възможността за споделяне на пароли за споделяне на акаунти между различни домакинства, което е много разпространена практика по света. Съобщава се, че тази функция вече ще бъде блокирана в САЩ. Преди това тя беше забранена в Канада, Нова Зеландия, Испания и Португалия и се оказва, че въпреки недоволството на потребителите броят на платените абонаменти само нараства, въпреки че някои клиенти се отказват от услугите на Netflix.

Друга новина е свързана с рационализирането на дейността на Netflix. Компанията възнамерява скоро да закрие сайта за продажба на дискове DVD.com. Услугата за търговия с DVD по пощата ще бъде закрита след 25 години работа.