Сателитният интернет Starlink е с "ужасно" обслужване | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Сателитният интернет Starlink е с "ужасно" обслужване
Снимка: Starlink

Сателитният интернет Starlink е с "ужасно" обслужване

доста потребители са платили, но все още не са получили достъп до услугата

| Редактор: Стоян Гогов 30 6076

Група недоволни клиенти на Starlink говориха с Insider, за да изразят разочарованието си от SpaceX, компанията, ръководена от Илон Мъск. Starlink трябва да предостави бърз сателитен интернет на цялата планета. Услугата вече е достъпна, а абонамента струва 100 долара месечно. По думите на клиентите е по-добре потребителите да не рискуват със сателитния интернет на Мъск.

Оплакванията им включват "вбесяващо дълго време за чакане за интернет, разочароващо преживяване при обслужването на клиенти и почти никакви актуализации от компанията за това кога Starlink ще бъде наличен в техния район".

Морган Пейс от Калифорния е платил депозит от 100 долара, за да получи достъп до интернет след два месеца. В крайна сметка той чака десет дълги месеца без нито една дума от SpaceX, преди да поиска възстановяване.

Има няколко причини, поради които услугата вероятно е изправена пред големи забавяния. На първо място в списъка, разбира се, е пандемията, която затрудни глобалната верига за доставки. Кризата с чиповете се отразява и на спътниците за глобален интернет.

Сателитният интернет Starlink е с "ужасно" обслужване

Сателитният интернет Starlink е с "ужасно" обслужване

доста потребители са платили, но все още не са получили достъп до услугата

| Редактор : Стоян Гогов 30 6076 Снимка: Starlink

Група недоволни клиенти на Starlink говориха с Insider, за да изразят разочарованието си от SpaceX, компанията, ръководена от Илон Мъск. Starlink трябва да предостави бърз сателитен интернет на цялата планета. Услугата вече е достъпна, а абонамента струва 100 долара месечно. По думите на клиентите е по-добре потребителите да не рискуват със сателитния интернет на Мъск.

Оплакванията им включват "вбесяващо дълго време за чакане за интернет, разочароващо преживяване при обслужването на клиенти и почти никакви актуализации от компанията за това кога Starlink ще бъде наличен в техния район".

Морган Пейс от Калифорния е платил депозит от 100 долара, за да получи достъп до интернет след два месеца. В крайна сметка той чака десет дълги месеца без нито една дума от SpaceX, преди да поиска възстановяване.

Има няколко причини, поради които услугата вероятно е изправена пред големи забавяния. На първо място в списъка, разбира се, е пандемията, която затрудни глобалната верига за доставки. Кризата с чиповете се отразява и на спътниците за глобален интернет.