Apple губи повече от 1 милиард долара годишно от своята стрийминг платформа Apple TV+, според нов доклад на The Information. Докладът разкрива, че Apple TV+ е единствената услуга в портфолиото на компанията, която не е печеливша.

Apple харчи около 5 милиарда долара годишно за съдържание от стартирането на услугата през 2019 г., но през 2024 г. е намалила тази сума до 4,5 милиарда долара. Apple TV+ е известна с оригинални продукции като "Severance", "Ted Lasso", "The Morning Show", "Silo" и "Shrinking".

Въпреки че продукциите на Apple TV+ са получили над 2 500 номинации и награди, платформата изостава по брой абонати спрямо Netflix, Disney+ и Amazon Prime Video.

Apple не разкрива колко абонати има услугата, но според доклада Apple TV+ има приблизително 45 милиона потребители. За сравнение, Netflix води в индустрията със 301 милиона абонати.

ИЗБРАНО