Компанията за производство на спортни стоки Adidas спечели цели 23 милиона щ. долара от продажбата на първия си NFT (незаменяем токен). Той е създаден в партньорство с компаниите Bored Ape Yacht Club, Gmoney и Punks.

Припомняме, че NFT (Non-Fungible Token) е концепция, базирана на блокчейн технологията, която позволява даден дигитален актив да бъде определен като уникален. Това може да бъде всякакво цифровизирано съдържание или информация.

Въпреки че спортната компания има значителни доходи и е отчела общо 538,4 милиона долара приходи през третото тримесечие на годината, все пак и печалбата от първия ѝ NFT е значителна. Повече продажби като тази биха могли да подсилят годишния резултат на Adidas, като същевременно дадат на концепцията за NFT една добра реклама.

В резултат на това има все по-голям шанс да видим повече издания на NFT от германския производител, както и засилване на присъствието му във виртуалната реалност. Само преди дни конкурентната фирма Nike придоби стартъпа RTFKT именно за да задълбочи участието си в NFT и колекционерски стоки, предназначени за нейната метавселена. А Adidas рискува да отстъпи позицията си, ако не се противопостави на един от най-очевидните си конкуренти и на технологичното поле.