И Гугъл се включи във войната с таблетите | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
И Гугъл се включи във войната с таблетите
EPA/БГНЕС

И Гугъл се включи във войната с таблетите

7 139
Американският технологичен гигант Гугъл (Google) се включва във войната на таблетите, представяйки собствения си дигитален продукт на годишната си конференция в Сан Франциско, която започва днес, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

Целта на Гугъл е да убеди предприятията, програмистите и другите специалисти по нови технологии, че бъдещето принадлежи на продуктите с марка Гугъл като Андроид (Android), браузъра Хром (Chrome), ЮТюб (YouTube), Гугъл телевизия или новата социална мрежа Гугъл+. "Жизненоважно е за Гугъл да привлече таланти", отбеляза Чарлс Голвин от консултантската кантора Форестър (Forrester). Според него важното за Гугъл, както и други гиганти в сектора, начело с Епъл (Apple), не е кой ще има повече приложения, а кой ще се появи пръв със следващата иновация.

Конференцията започва в момент, когато Гугъл е под натиск да хармонизира различните версии на Андроид, с които са снабдени както мобилните телефони, така и таблетите. Според информации в специализираните медии, "звездата" на конференцията може да бъде таблет, изработен в сътрудничество с тайванския конструктор Ейсъс (Asus), наречен Нексъс (Nexus) - наименование, вече използвано от Гугъл при лансирането на първия смартфон в партньорство с Ейч Ти Си (НТС).

Таблетът със 7-инчов екран може да се продава с последната версия на Андроид на цена от 199 долара или колкото таблета Киндъл файър (Kindle Fire) на Амазон (Amazon) . Освен това Гугъл иска да вземе връх над Майкрософт (Microsoft), който миналата седмица представи собствения си таблет Сърфис(Surface), снабден с амбициозна операционна система Уиндоус 8 (Windows 8).
И Гугъл се включи във войната с таблетите

И Гугъл се включи във войната с таблетите

7 139 EPA/БГНЕС
Американският технологичен гигант Гугъл (Google) се включва във войната на таблетите, представяйки собствения си дигитален продукт на годишната си конференция в Сан Франциско, която започва днес, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

Целта на Гугъл е да убеди предприятията, програмистите и другите специалисти по нови технологии, че бъдещето принадлежи на продуктите с марка Гугъл като Андроид (Android), браузъра Хром (Chrome), ЮТюб (YouTube), Гугъл телевизия или новата социална мрежа Гугъл+. "Жизненоважно е за Гугъл да привлече таланти", отбеляза Чарлс Голвин от консултантската кантора Форестър (Forrester). Според него важното за Гугъл, както и други гиганти в сектора, начело с Епъл (Apple), не е кой ще има повече приложения, а кой ще се появи пръв със следващата иновация.

Конференцията започва в момент, когато Гугъл е под натиск да хармонизира различните версии на Андроид, с които са снабдени както мобилните телефони, така и таблетите. Според информации в специализираните медии, "звездата" на конференцията може да бъде таблет, изработен в сътрудничество с тайванския конструктор Ейсъс (Asus), наречен Нексъс (Nexus) - наименование, вече използвано от Гугъл при лансирането на първия смартфон в партньорство с Ейч Ти Си (НТС).

Таблетът със 7-инчов екран може да се продава с последната версия на Андроид на цена от 199 долара или колкото таблета Киндъл файър (Kindle Fire) на Амазон (Amazon) . Освен това Гугъл иска да вземе връх над Майкрософт (Microsoft), който миналата седмица представи собствения си таблет Сърфис(Surface), снабден с амбициозна операционна система Уиндоус 8 (Windows 8).