EPA/БГНЕС
Критиката към марката е лична обида
Хората възприемат като лична обида критиките към любимата им марка, установи проучване на учени от Университета в Илинойс, за което съобщава arstechnica.com.
Изследването обяснява всъщност защо се стига до ожесточени спорове между притежателите на iPhone и Android смартфони.
Според експертите, една или друга система се защитават фанатично не заради техните достойнства, а защото хората са много привързани към любимата си марка и приемат критиките към нея като лична обида. Някои хора са свързани толкова силно с даден бранд, че гледат на нападките към продуктите на съответната компания като удар по техния вкус и оценка.
Всяка неприятна информация за марката бива игнорирана или оспорвана с всички възможни способи. Много често хората са готови да пренапишат историята, само и само да защитят любимия си бранд. До този извод учените са стигнали след два експеримента, с участието съответно на 30 жени в първия и на 170 студенти от различни полове във втория, пише TechNews.bg.
Според експертите, една или друга система се защитават фанатично не заради техните достойнства, а защото хората са много привързани към любимата си марка и приемат критиките към нея като лична обида. Някои хора са свързани толкова силно с даден бранд, че гледат на нападките към продуктите на съответната компания като удар по техния вкус и оценка.
Всяка неприятна информация за марката бива игнорирана или оспорвана с всички възможни способи. Много често хората са готови да пренапишат историята, само и само да защитят любимия си бранд. До този извод учените са стигнали след два експеримента, с участието съответно на 30 жени в първия и на 170 студенти от различни полове във втория, пише TechNews.bg.