Русия превърна стар съветски самолет в хибрид | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Русия превърна стар съветски самолет в хибрид 5
Снимка: ФГБУ "НИЦ "Институт имени Н.Е. Жуковского"

Русия превърна стар съветски самолет в хибрид

Модифицираната версия на Як-40 има електродвигател с перка

| Редактор: Стоян Гогов 44 9345

По време на авиошоуто MAKS-2021 в Русия първия си полет направи един доста необичаен самолет. Модифицираният ЯК-40ЛЛ полетя чрез перка, задвижвана от електромотор. Аеропланът е хибрид, защото разполага и с 2 реактивни двигателя. Разработчиците съобщават, че мощността на електромотора е от 680 к.с.

Вижте как изглежда Як-40ЛЛ >> >> >>

Як-40 е съветски самолет, разработен през 60-те години на миналия век. Той е търпял множество модификации. Той е първият самолет, построен от СССР, който отговаря на западните авио стандарти. Предназначението му е да осъществява регионални или ВИП полети. Съществува и военна-разузнавателна версия.

Як-40ЛЛ ще служи като летяща лаборатория (ЛЛ) за тестване на хибридни електрически установки и изпробване на концепции. Според специалистите самолетите, които комбинират традиционните си агрегати с електрически имат голямо бъдеще за осъществяването на достъпни полети на по-малки разстояния.

Русия превърна стар съветски самолет в хибрид 5

Русия превърна стар съветски самолет в хибрид

Модифицираната версия на Як-40 има електродвигател с перка

| Редактор : Стоян Гогов 44 9345 Снимка: ФГБУ "НИЦ "Институт имени Н.Е. Жуковского"

По време на авиошоуто MAKS-2021 в Русия първия си полет направи един доста необичаен самолет. Модифицираният ЯК-40ЛЛ полетя чрез перка, задвижвана от електромотор. Аеропланът е хибрид, защото разполага и с 2 реактивни двигателя. Разработчиците съобщават, че мощността на електромотора е от 680 к.с.

Вижте как изглежда Як-40ЛЛ >> >> >>

Як-40 е съветски самолет, разработен през 60-те години на миналия век. Той е търпял множество модификации. Той е първият самолет, построен от СССР, който отговаря на западните авио стандарти. Предназначението му е да осъществява регионални или ВИП полети. Съществува и военна-разузнавателна версия.

Як-40ЛЛ ще служи като летяща лаборатория (ЛЛ) за тестване на хибридни електрически установки и изпробване на концепции. Според специалистите самолетите, които комбинират традиционните си агрегати с електрически имат голямо бъдеще за осъществяването на достъпни полети на по-малки разстояния.