Задава се бум на виртуалната реалност | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Задава се бум на виртуалната реалност
EPA/БГНЕС

Задава се бум на виртуалната реалност

Анализаторите прогнозират, че виртуалната реалност ще предизвика бум, сравним с този на снимките и видеото в социалните мрежи.

5 217
Според експертите, тази индустрия все още се намира в зачатъчно състояние, но само след 5 години виртуалната реалност (VR) ще оформи като пазар за 70 милиарда долара.

Facebook създава хиперреалистична VR >> >> >>


Разчитайки на интереса на потребителите, все повече компании се включват в надпреварата на пазара на виртуална реалност, съобщава technews.bg.

Прогнозата на TrendForce сочи, че още през следващата година продажбите на VR хардуер и софтуер ще достигнат 6,7 млрд. долара, а към 2020 г. компаниите в този бизнес ще обслужват пазар за 70 милиарда долара.

В момента пазарът е в начален етап, на прага на стремителен ръст, обусловен от достъпни приложения, които позволяват лесно създаване, публикуване и гледане на видео с елементи на VR.

Ще можем да "докосваме" виртуалната реалност >> >> >>


Щом масовият потребител на социални мрежи получи тези инструменти, ще започне бум, който наблюдавахме при снимките и видеото.

Увеличеният обем на съдържанието, на свой ред, ще доведе до ръст в броя на потребителите. Така ще се получи една спирала в развитието, с положителна обратна връзка.

Все повече компании вече създават хардуер, софтуер или съдържание за виртуалната реалност, като съвсем скоро Samsung пусна браузър за виртуална реалност, а YouTube добави поддръжка на виртуална реалност.
Задава се бум на виртуалната реалност

Задава се бум на виртуалната реалност

Анализаторите прогнозират, че виртуалната реалност ще предизвика бум, сравним с този на снимките и видеото в социалните мрежи.

5 217 EPA/БГНЕС
Според експертите, тази индустрия все още се намира в зачатъчно състояние, но само след 5 години виртуалната реалност (VR) ще оформи като пазар за 70 милиарда долара.

Facebook създава хиперреалистична VR >> >> >>


Разчитайки на интереса на потребителите, все повече компании се включват в надпреварата на пазара на виртуална реалност, съобщава technews.bg.

Прогнозата на TrendForce сочи, че още през следващата година продажбите на VR хардуер и софтуер ще достигнат 6,7 млрд. долара, а към 2020 г. компаниите в този бизнес ще обслужват пазар за 70 милиарда долара.

В момента пазарът е в начален етап, на прага на стремителен ръст, обусловен от достъпни приложения, които позволяват лесно създаване, публикуване и гледане на видео с елементи на VR.

Ще можем да "докосваме" виртуалната реалност >> >> >>


Щом масовият потребител на социални мрежи получи тези инструменти, ще започне бум, който наблюдавахме при снимките и видеото.

Увеличеният обем на съдържанието, на свой ред, ще доведе до ръст в броя на потребителите. Така ще се получи една спирала в развитието, с положителна обратна връзка.

Все повече компании вече създават хардуер, софтуер или съдържание за виртуалната реалност, като съвсем скоро Samsung пусна браузър за виртуална реалност, а YouTube добави поддръжка на виртуална реалност.